۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۲۲۱۸۲۱
همزمان با هفته دفاع مقدس؛

مراسم تجلیل از روحانیان جانباز شهرستان آمل برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با هفته دفاع مقدس از روحانیان جانباز شهرستان آمل تجلیل خواهد شد.
يادواره شهداي روحاني

حجت الاسلام اکبر زارع، مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، با گرامی داشت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزنده است که باید در این هفته از مقام گرانقدر و والای رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس تجلیل شود.


وی با اشاره به این که همزمان با هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل از روحانیان جانباز دفاع مقدس شهرستان آمل برگزار می شود، بیان داشت: در این مراسم قرار است از چهار جانباز روحانی این شهرستان تجلیل به عمل آید.


حجت الاسلام زارع، تصریح کرد: این مراسم فردا صبح و با حضور بسیجیان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه آمل برگزار خواهد شد.


مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل، افزود: امروز نیز روحانیان هم چون هشت سال دفاع مقدس باید پیشقدم بوده و گام های موثری را در راستای ترویج ارزش های والای اسلام و انقلاب داشته باشند.  


وی با اشاره به این که روحانیت همراه رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس نقش کارآمد و ارزنده ای داشت، خاطرنشان کرد: روحانیت گاهی در قالب رزمی و تبلیغی جهت تقویت روحیه رزمندگان ایفای وظیفه داشتند.


حجت الاسلام زارع با اشاره به این که روحانیت نقش والا و بی بدیلی در دوران دفاع مقدس داشت، یادآور شد: روحانیت با حضور تبلیغی خود دل های مردم را آرام و وسوسه ها را از جان ها می زدود.


وی با اشاره به این که شهادت طلبی در راه ارزش ها از ویژگی های بارز ملت ایران بوده و دشمن نیز از چنین امری هراسان است، خاطرنشان کرد: ملت ایران پیرو فرامین مقام معظم رهبری و ادامه دهنده راه ارزنده امام راحل و شهدای گرانقدر است.


مسؤول بسیج طلاب شهرستان آمل با بیان این که شهدا ارزش های ارزنده اسلامی را در جامعه زنده کردند و اینک وظیفه ما است تا رهرو شایسته ای برای آرمان های والای آنان باشیم، گفت: بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به نسل جوان جامعه می تواند خنثی کننده تهاجم فرهنگی دشمنان باشد و آنان را از خطرهای دنیای امروزی آگاه کنند./1314/ت302/ب

ارسال نظرات