۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸
کد خبر: ۲۲۲۰۷۰

تقدیر آیت الله شبستری از دست‌اندرکاران هفته نکوداشت تبریز

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: پاسداست هویت اسلامی و دینی تبریز همواره باید مورد توجه مدیران شهری و اجرایی این شهر قرار گیرد.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان و آذربایجان شرقی از مجموعه شهرداری تبریز و تمامی دست‌اندرکاران برگزاری باشکوه هفته نکوداشت تبریز تقدیر کرد.

 


نماینده خبرگان رهبری افزود: تبریز در همه صحنه ها واقعا شهر اولین هاست و اقدام شهردار تبریز در برگزاری هفته نکوداشت تبریز اقدامی بجا و شایسته بود که جای بسی تقدیر و تشکر از همه تلاشگران این عرصه دارد.

 


امام جمعه تبریز ادامه داد: برگزاری برنامه های فاخری نظیر تجلیل از پیرغلامان قران و عترت در هفته نکوداشت تبریز باعث خوشحالی قلوب دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت شد.

 


نماینده ولی فقیه در استان وآیین تجلیل از پیر غلامان اهل بیت(ع) را فرصت مغتنی برای توجه به خادمان آستان اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم السلام) دانست و افزود: خادمان این عرصه هیچ چشم داشتی نسبت به مسئولان ندارند و تمام فعالیتشان برای رضای خداوند و عرض ارادت به اهل بیت است و توجه به این گمنامان آشنا حرکت ارزشمندی بود که از سوی شهردار کلانشهر تبریز صورت گرفت.

 

عضو خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری برنامه های فاخری نظیر یادواره بزرگ شهدای تبریز ، تبریز پیشرو در فرهنگ تشیع و فرهنگ غدیرو بزرگداشت سه علامه بزرگ تبریزی، برگزاری این برنامه ها در هفته نکوداشت تبریز را از جمله اقدامات ارزنده شهرداری تبریز در هفته نکوداشت تبریز برشمرد.

 


آیت الله مجتهدشبستری توجه به مسائل مهم فرهنگی را از الزامات برگزاری اینگونه بزرگداشت ها دانست و گفت: پاسداست هویت اسلامی و دینی تبریز همواره باید مورد توجه مدیران شهری و اجرایی این شهر قرار گیرد./935/د102/ب4

ارسال نظرات