۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۲۲۲۵۹۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

تدوین برنامه واقع گرایانه برای حل مشکلات فرهنگی خوزستان ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اولویت های فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: تدوین برنامه واقع گرایانه برای حل مشکلات فرهنگی خوزستان ضروری است.
حجت الاسلام بلک، مديرکل تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: توسعه خوزستان نیازمند تدوین برنامه ای واقع گرایانه بوده و در این راستا اداره کل تبلیغات اسلامی در حال تدوین این برنامه است.

وی افزود: بهرگیری از نظر های کارشناسان و مشورت با متخصصان در این فرایند برای رسیدگی به مشکلات فرهنگی خوزستان و استخراج نقاط برجسته فرهنگی از اولویت های این اداره برای تدوین این برنامه است.

 حجت الاسلام بلک تصریح کرد: بهره وری اصل غیر قابل انکار و مهمی بوده که بر مسؤولان فرهنگی فرض می کند تا قبل از پرداختن به بایدها و نباید های هر کاری، بهره گیری از نیرو های توانمند و کارآمد را مورد توجه قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: توانمند سازی و تقویت محیط تعاملی و صمیمی در کار فرهنگی به یقین تاثیر کار فرهنگی را افزایش داده و آن را چند برابر خواهد کرد، بر همین اساس تلاش شده تا با تکیه بر توکل بر خداوند و راهکار های مناسب بسیاری از تجربه های مفید به کار گرفته شوند.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت که بخش فرهنگی در خوزستان با مشکلات زیادی رو به رو بوده و همواره کاستی های در آن وجود داشته است.

حجت الاسلام بلک در ادامه اظهار داشت: بیشتر کمبود ها در بخش فرهنگی به سبب کم توجهی ها و ساده انگاری ها در این جبهه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان ابرازداشت: توسعه فرهنگی کیفی وکمی نیازمند توجه به پوشش جغرافیایی همه نقاط استان بوده و رکود این زمینه سبب بروز مشکلات بزرگی خواهد شد./9452/ت302/ب

ارسال نظرات