۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۲۲۳۲۶۷
مبلغان جهادی(3)

اتاق فکر تبلیغ جهادی در حوزه علمیه قم تشکیل شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه تبلیغی جهادی شیفتگان ولایت عاشقان شهادت بر تشکیل اتاق فکر و ارائه تعریف صحیح از تبلیغ جهادی در حوزه علمیه قم تأکید کرد و از مبلغان معارف دین خواست که نخستین دغدغه آنان فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی باشد.
اردوي جهادي تبليغي محرم الحرام روحانيان در مناطق محروم خوزستان

حجت‌الاسلام حجت‌الله مشی، مدیر گروه تبلیغی جهادی شیفتگان ولایت عاشقان شهادت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر انجام فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در جامعه، وظیفه مبلغان جهادی را در این زمینه سنگین ارزیابی کرد.

 
وی با بیان این‌که نخستین دغدغه مبلغان جهادی باید کار فرهنگی و تربیتی باشد و مسکن، زندگی، خوراک و حتی نفس کشیدن آنان در پرتو این کار تعریف شود، خواستار برنامه‌ریزی مناسب در این عرصه شد.
 
مدیر گروه تبلیغی جهادی شیفتگان ولایت عاشقان شهادت بر تشکیل اتاق فکر و ارائه تعریف صحیح از تبلیغ جهادی در حوزه علمیه قم تأکید کرد و افزود: متأسفانه زحمات بسیاری کشیده می‌شود اما بازخورد کار با زحمت‌ها هم‌خوانی ندارد که باید در این زمینه با افراد متخصص مشورت شود.
 
حجت‌الاسلام مشی در ادامه غفلت از خود را به عنوان آسیب فعالیت تبلیغی جهادی عنوان و ابراز کرد: بیشتر مبلغان و مسؤولان تبلیغی جهادی از پیشرفت خود غافل می‌شوند در حالی که باید دائما به روز باشند و سطح علمی خود را به خوبی افزایش دهند.
 
وی تصریح کرد: اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و تربیتی در جامعه دو چندان است و مبلغان جهادی این اهمیت را به خوبی درک می‌کنند و گرفتار چنین مباحثی هستند، اما نباید از رشد علمی و شخصی خود غافل شوند.
 
این مبلغ جهادگر نگاه تک بعدی و کاریکاتوری به تبلیغ جهادی را خنده‌آور توصیف کرد و افزود: مبلغانی که افکار خود را در یک نقطه متمرکز کنند و از حاشیه‌ها غافل شوند، در رسیدن به اهداف خود موفق نخواهند بود.
 
وی با بیان این‌که حل نقطه ضعف‌ها بدون نگاه به حواشی امکان‌پذیر است، نگاه جامع مبلغان به مشکلات، نقاط ضعف و قوت را ضروری خواند و گفت: یک مبلغ جهادگر باید به همه مباحث اشراف داشته باشد./920/ت302/ی
ارسال نظرات