۱۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۱
کد خبر: ۲۲۴۰۳۰
رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان:

کمک تسلیحاتی ایران به ارتش لبنان حائز اهمیت است

خبرگزای رسا ـ رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان، حمایت جمهوری اسلامی ایران از خلال کمک تسلیحاتی به ارتش لبنان را قابل تقدیر و حائز اهمیت خواند.
محمد يزبک، رييس هيأت شرعي حزب الله لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد یزبک، رییس هیأت شرعی حزب الله لبنان در خطبه نماز عید قربان که امروز در مسجد امام علی (ع) بعلبک برگزار شد، حمایت تسلیحاتی ایران از ارتش لبنان را بسیار حائز اهمیت خواند و اظهار داشت که جمهوری اسلامی ایران همواره از لبنان و مقاومت اسلامی در مقابله با رژیم صهیونیستی حمایت کرده است.

 

وی افزود: همه گروه‌ها و جریان‌‎های سیاسی باید از هبه تسلیحاتی ایران به ارتش لبنان تقدیر و تشکر به عمل آورند.

 

این عضو ارشد حزب الله لبنان با ابراز نگرانی از عدم آزادی گروگان‌های ارتش از سوی گروه‌های تکفیری، گفت: عید واقعی زمانی است که همه سربازان لبنانی از بند تروریست‌ها رهایی یافته و منطقه عرسال از تصرف گروه‌های تکفیری آزاد شود.

 

حجت الاسلام یزبک حمایت از ارتش در نبرد با گروه‌های تروریستی و تکفیری را وظیفه همگانی توصیف و تاکید کرد: همه مردم لبنان باید برای مقابله با رژیم صهیونیستی در جنوب و گروه‌های تکفیری در شرق این کشور آماده باشند و با هوشیاری خود اجازه فتنه افروزی دشمنان را ندهند.

 

وی تصریح کرد: ربودن و کشتار مردم بی‌گناه در مناطق شرقی لبنان از سوی تکفیری‌ها در راستای اهداف رژیم صهیونیستی برای تقسیم و تجزیه کشورهای منطقه دنبال می‌شود./983/ب901/د

ارسال نظرات