۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۲۲۴۱۵۸
آیت الله طبرسی:

ماهواره مهم ترین ابزار سست کردن بنیان خانواده ها است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی با بیان این که غرب بنیان خانواده های ایرانی را هدف قرار داده است، گفت: امروز ماهواره ها به عنوان مهم ترین ابزار سست کردن بنیان خانواده های ایرانی مورد توجه نظام سلطه قرار دارد.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار اعضای ستاد روز جهانی کودک با ضرورت توجه به تربیت اسلامی کودکان تأکید کرد و گفت: باید از ظرفیت های موجود در بخش های دینی و فرهنگی دینداری از دوران کودکی در وجود کودکان نهادینه کنیم.

 

وی با بیان این که باید برای تربیت فرزندانی دیندار و انقلابی از همه ظرفیت ها بهره گیریم، خاطرنشان کرد: کودکان امروز آینده سازان و مدیران فردای کشور هستند به همین دلیل باید در تربیت و پرورش آنها بیشتر سرمایه گذاری شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان از همان دوران کودکی برای فرزندان کشورمان برنامه ریزی می کنند، ادامه داد: برنامه ریزان حوزه فرهنگی و دینی باید چند گام جلوتر از دشمنان حرکت کنند و توطئه های فرهنگی آنها را خنثی کنند.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که غرب با برخی تولیدات ضد فرهنگی تلاش می کنند شخصیت افراد را از همان دوران کودکی در جهت منافع خود شکل دهد، تصریح کرد: این مسأله یک هشدار جدی برای همه مسؤولان حوزه فرهنگی کشورمان است که باید جدی تر در جهت تقویت مبانی دینی و ارزشی جامعه گام بردارند

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باید با برنامه ریزی هدفمند زیر ساخت های جامعه را تقویت و رشد دهد، ادامه داد: ایجاد زیرساخت‌های فرهنگی از مهم‌ترین مسائل در تربیت نسل جدید جامعه است.

 

آیت الله طبرسی با اشاره به این که دشمنان اسلام و انقلاب با پدید آوردن ابزارهای مختلف جنگ فرهنگی به دنبال زدودن هویت دینی و انقلابی نسل جوان کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: آنها با سرمایه گذاری گسترده در این عرصه تلاش می کنند تا جوان و نوجوان ایرانی را از درون تهی کنند.

 

وی با بیان این که غرب بنیان خانواده های ایرانی را هدف قرار داده است، گفت: امروز ماهواره ها به عنوان مهم ترین ابزار سست کردن بنیان خانواده های ایرانی مورد توجه نظام سلطه قرار دارد.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که اسلام ناب همواره بر تقویت خانواده و تربیت صحیح فرزندان تأکید دارد، تصریح کرد: اما غرب در نقطعه مقابل فرهنگ اسلامی عامل تزلزل خانواده ها است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که دین مبین اسلام انتخاب نام نیک بر فرزندان را عاملی برای هویت بخشی و احترام به فرزندان می‌داند، ادامه داد: بهترین ارثی که والدین برای فرزند به یادگار می‌گذارند، ادب است.

 

آیت الله طبرسی با بیان این که فرزندان باید با تربیت اسلامی به خوی انسانیت برسند، بیان داشت: تربیت اولیه فرزندان از خانواده نشأت می‌گیرد و خانواده ها نقش بسیار اثرگذار و حساسی در پرورش فرزندانی دیندار عهده دار هستند.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، تربیت دینی را سد محکمی در برابر فرهنگ وارداتی و مسموم غرب دانست و خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی فرزندان باید با الگوی منسجم و یکپارچه اسلامی تربیت شوند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به استثمار، کودک آزاری و نسل کشی کودکان در جهان از سوی نظام سلطه و هم پیمانانش اشاره کرد و گفت: کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشریت عامل اصلی نسل کشی آشکار در دنیا هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر این که مشکلات کشور با تعهد و دلسوزی مسؤولان حل خواهد شد، خاطرنشان کرد: مسائل و مشکلات داخلی کشور با شعار درمانی حل نخواهد شد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران نیز در ابتدای این دیدار با اعلام گزارشی از فعالیت های ستاد جشن هفته ملی کودک گفت: 250 برنامه فرهنگی به مناسبت روز جهانی کودک در مازندران اجرا می‌شود.

 

قاسم عزیززاده گرجی  با اشاره به اینکه 50 سال اخیر سازمان ملل پیمان نامه حقوق کودک را تدوین کرد، اظهار داشت: هزار و 400 سال پیش دین مبین اسلام به رعایت حقوق کودکان تاکید کرد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات