۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۲۲۴۳۴۳
رییس جمعیت علمای لبنان:

لبنان را به قبرستان داعش تبدیل می‎کنیم

خبرگزاری رسا ـ رییس جمعیت علمای لبنان با اشاره به نبردهای روزهای اخیر حزب الله لبنان با اعضای داعش بیان داشت که خاک لبنان را به قبرستان داعش تبدیل می‎کنیم.
سيد احمد شوقي الامين رييس جمعيت علماي مسلمين لبنان

 

به گزارش خبرگزارس رسا، احمد شوقی الامین رییس مجمع علمای دین لبنان، امروز طی پیامی با اشاره به نبردهای روزهای اخیر حزب الله این کشور با اعضای داعش در مرز سوریه گفت: حمله ناکام تروریست‎ها به منطقه بریتال شهر بعلبک لبنان سبب رسوایی دیگر این جریان تروریستی در لبنان شد.


وی خاطرنشان ساخت: تروریست‎ها بارها به مناطق مختلف لبنان یورش بردند ولی توانایی مقابله با حزب الله لبنان و ارتش این کشور را نداشتند. ملت لبنان، خاک این کشور را به قبرستان اعضای داعش و تروریست‎ها تبدیل خواهد کرد.


رییس انجمن علمای لبنان با انتقاد از برخی تحرکات سیاسی بیان داشت: برخی از جریان‎های سیاسی در مسیر و خط دشمنان حرکت می‎کنند. احزاب سیاسی لبنان باید نسبت به تحرکات و دسیسه‎های دشمنان هوشیار باشند و همسو با اهداف دشمنان حرکت نکنند.


وی در پایان برای همه شهدای لبنان که برای حفظ خاک این کشور و مردم جان خود را اهدا کرده‎اند، از خداوند متعال طلب رحمت کرد.


گفتنی است تروریست ها روز گذشته در حمله به منطقه بریتال شهر بعلبک لبنان ناکام ماندند و تعدادی از آن‎ها در این حمله به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند./994/ب902/د

ارسال نظرات