۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۲۲۴۴۴۵
با 156 رای موافق؛

نمایندگان مجلس با کلیات طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر موافقت کردند

خبرگزاری رسا ـ کلیات طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در جلسه علنی امروز مجلس با 156 رای موافق تصویب شد.
صحن علني مجلس شوراي اسلامي


به گزارش خبرگزاری رسا، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز، 16 مهر با 156 رای موافق، 23 مخالف، 8 ممتنع از 202 نماینده حاضر با کلیات طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر موافقت کردند.

مجید انصاری در مخالفت با این طرح با بیان اینکه در این طرح پیش بینی شده است که مجوزهای تجمع برای مخالفت با منکر‌های موجود در جامعه توسط ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر صادر شود، گفت: در این صورت تکلیف وزارت کشور چیست اگر ناامنی به وجود آید چه کسی پاسخگوی آن خواهد بود

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه به دلیل عدم تطابق مواد این طرح با عنوان آن درخواست ارجاع به کمیسیون را داریم گفت: با ارجاع آن به کمیسیون مشترک قضایی -فرهنگی مجلس فرصت بررسی و رفع ایرادات و نواقص آن فراهم می‌شود.

مرتضی آقا تهرانی با بیان اینکه عدم توانایی در بنا کردن سنگ امر به معروف و نهی از منکر مورد قبول نیست گفت: برای تهیه این طرح وقت بسیاری صرف شده که با اجرای آن امنیت کشور به هم نمی‌ریزد.

رئیس کمیسیون مشترک قضایی -فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اجرایی کردن امر به معروف و نهی از منکر نیازمند یک حمایت جدی است و دولت به جای نقدهای بیهوده به اجرایی شدن آن کمک کند، افزود: اصل امر به معروف و نهی از منکر را نباید منکر شد و نواقص موجود در طرح را هم رفع خواهیم کرد./916/102/ج

ارسال نظرات