۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۲۴۵۵۶
نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد منطقه سه:

شناخت و معرفت نسبت به سیره اهل بیت رسالت امروز شیعیان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد منطقه سه کشور با اشاره به این که زمانی ولایت ما نسبت به ائمه معصومین(ع) کامل می شود که ولای معرفت را بپذیریم، گفت: باید اهل بیت(ع) را شناخته و نسبت به سیره علمی و عملی آنان معرفت پیدا کنیم.
آمل آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام سید حسین ابراهیمیان، نماینده ولی فقیه در دانشگاه های آزاد منطقه سه کشور عصر امروز در همایش بانوان ولایی که به مناسبت دهه ولایت در آستان امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد با بیان این که باید تلاش کنیم تا بیش از پیش به ائمه اطهار(ع) نزدیک شویم، گفت: تلاش ما باید در این راستا باشد تا فاصله ای میان ما و اهل بیت(ع) وجود نداشته باشد.

 

وی با اشاره به این که زمانی ولایت ما نسبت به ائمه معصومین(ع) کامل می شود که ولای معرفت را بپذیریم، بیان داشت: باید اهل بیت(ع) را شناخته و نسبت به سیره علمی و عملی آنان معرفت پیدا کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه، ادامه داد: باید از خداوند منان بخواهیم تا حجت و ولی خود را به ما بشناساند و خودمان نیز در این عرصه تلاش های ارزنده ای داشته باشیم.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان با تاکید بر این که معرفت ما نسبت به ائمه معصومین(ع) بسیار کمرنگ است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم تا ولای محبت نسبت به این بزرگواران داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های آزاد منطقه سه کشور افزود: ما معتقدیم که امامان هادی و راهنما هستند که باید در این عرصه با بهره گیری از رهنمودهای این بزرگواران در عمل پیرو آنان باشیم.

 

وی با بیان این که ائمه معصومین(ع) فرمانده و زعیم ما هستند، گفت: باید پیرو دستورات این بزرگواران باشیم و تلاش کنیم تا سیره اهل بیت(ع) را در برنامه های زندگی خود اجرایی کنیم.

 

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای ولایت سبب رستگاری انسان می شود، بیان داشت: در عصر غیبت که دسترسی به امام معصوم نداریم، فقیه جامع الشرایط زمامدار بوده و حکم او بر خواست های ما مقدم است.

 

حجت الاسلام ابراهیمیان، تصریح کرد: امام معصوم واسطه فیض میان خالق و مخلوق است و خداوند منان بدون واسطه رحمتی نمی فرستد که به برکت آن واسطه حاجات ما برآورده می شود.

 

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های آزاد منطقه سه کشور، ادامه داد: باید با همه وجود متعقد باشیم که امام معصوم هر توانایی دارد که می توانیم به این بزرگواران توسل کنیم.

 

وی در پایان بیان داشت: دین اسلام هفتاد و دو فرقه شد و به فرموده پیامبر تنها یک فرقه ناجیه هستند که ثقلین را گرامی داشتند و باید شاکر خداوند منان باشیم که پیرو اهل بیت(ع) و دستورات پیامبر گرامی اسلام هستیم./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات