۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۲۵۵۳۴
فردا؛

همایش دانش افزایی معاونان تهذیب در لرستان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان از برگزاری چهارمین همایش دانش افزایی معاونان تهذیب غرب کشور در لرستان خبر داد.
عکس همايش

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به برگزاری چهارمین همایش دانش افزایی و هم افزایی معاونان تهذیب در لرستان، بیان داشت: این همایش مربوط به استان های غرب کشور است.

وی افزود: فردا 23 مهر ماه جاری، چهارمین همایش دانش افزایی و هم افزایی معاونان تهذیب غرب کشور به میزبانی لرستان برگزار می شود.  

حجت الاسلام ولی پور با بیان این که این همایش به مدت سه روز در لرستان برگزار خواهد شد، گفت: معاونان تهذیب 8 استان غرب کشور در این همایش مهمان استان لرستان هستند.

وی در ادامه عنوان داشت: از اساتید برجسته حوزه علمیه قم برای حضور در چهارمین همایش دانش افزایی و هم افزایی معاونان تهذیب حوزه های علمیه غرب کشور دعوت شده است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان یادآور شد: معاونان برتر تهذیب مدارس علمیه غرب کشور در این همایش تجربیات خویش را منتقل می کنند.

گفتنی است، چهارمین همایش دانش افزایی و هم افزایی معاونان تهذیب غرب کشور، در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه  در سالن همایش خانه معلم خرم آباد برگزار می شود./9459/ت303/ب2

ارسال نظرات