۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۳
کد خبر: ۲۲۵۶۸۰
رییس تبلیغات اسلامی دزفول خبرداد؛

حضور 30 مداح دزفولی در همایش بین المللی پیرغلامان حسینی

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول، از حضور 30 نفری مداحان دزفولی در مراسم سراسری پیرغلامان حسینی از خبرداد و گفت: در مراسم پیر غلامان حسینی در اهواز 2 تن از مداحان بسیار با سابقه دزفولی که دارای سابقه 60 ساله در مدیحه سرایی هستند تقدیر می‎شود.
حجت الاسلام مرتضي بيگدلي، رييس تبليغات اسلامي دزفول

حجت الاسلام مرتضی بیگدلی، رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول، در گفت‎و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اهمیت نقش مداحان و مبلغان مکتب اهل بیت(ع)، اظهار داشت: 800 نفر از مداحان و عاشقان اهل بیت(ع) کشور در این مراسم شرکت میکنند.

وی در ادامه با ابراز خشنودی از برگزاری مراسم پیرغلامان حسینی در خوزستان گفت: در این مراسم با شکوه از مداحان برجسته و خادمان دلسوخته حسین(ع) تقدیر خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی دزفول در ادامه تصریح کرد: حاج میرزا علی روحانی مهر و عبدالمجید تهرانی دو مداح دزفولی هستند که از آن‎ها در این مراسم تجلیل و تقدیر می‎شود.

حجت الاسلام بیگدلی با بیان این مراسم پیر غلامان حسینی برای دوازدهمین سال برگزار می‎شود، خاطرنشان کرد: پیر غلامان و عاشقان دلسوخته حسینی در این مراسم با شعر خوانی و روضه خوانی به استقبال ماه‎های با برکت محرم و صفر می‎روند.

وی در ادامه به حضور پررنگ مداحان دزفولی اشاره کرد و افزود: 30 نفر از مداحان دزفولی در مراسم پیرغلامان حسینی شرکت میکنند./9453/ت303/ب2

ارسال نظرات