۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۲۲۵۷۸۲
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

هدف اصلی گروهک‌های تروریستی ضربه به نظام ولایی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی گفت: تمامی تحرکات گروهک‌های تروریستی منطقه از جمله داعش با هدف ضربه به نظام اسلامی ایران پایه‌ریزی شده است.
حجت الاسلام ابوالفضل عباسي‌ولايي، نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع طلاب و دانشجویان بسیجی بناب با اشاره به آخرین تحولات سیاسی منطقه اظهار داشت: گروهک تروریستی داعش که ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی و آمریکاست است، امروز تبدیل به لکه چرکینی بر اسلام شده است.

 


وی با بیان این‌که جریان های افراطی شیعه و سنی هیچگاه مورد تأیید علمای اهل سنت و تشیع نبوده است، خاطرنشان کرد: طالبان، داعش، القاعده، جریان شیرازی‌ و گروه‌هایی از این جمله نه تنها هیچ سنخیتی با اسلام ندارند، بلکه ابزار سرویس های اطلاعاتی و جاسوسی غرب برای ایجاد تفرقه میان مسلمانان جهان هستند.

 


حجت الاسلام ولایی با اشاره به این‌که تمامی تحرکات گروهک‌های تروریستی منطقه از جمله داعش با هدف ضربه به نظام اسلامی ایران پایه‌ریزی شده و فعالیت می کند، افزود: اگر امروز مخالفان ولایت و تشیع در منطقه دست به جنایت می زنند، نشانه شکست آنهاست، چراکه آنها نمی توانند شاهد اقتدار معنوی ولایت باشند.

 


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با تشریح اهمیت نقش رهبری ولایت فقیه در نظام اسلامی ایران تصریح کرد: جامعه‌ای که محروم از ولایت و سرپرستی الهی باشد، دشمن به آن تسلط پیدا می کند، امروز پس از گذشته بیش از سه دهه از انقلاب اسلامی ملت ایران به این حقیقت رسیده اند که دور افتادن از فرهنگ ولایی و علوی چه مصیبتی را در پی خواهد داشت.

 


وی جامعه ولایی را جامعه ای پویا، در حال رشد و رو به تکامل عنوان کرد و افزود: امروز مردم در سایه رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب از چنان رشد و بالندگی برخوردار شده اند که استکبار به رغم توطئه‌های مختلف، نتوانسته به اراده پولادین مردم ولایت‌مدار ذره ای خدشه وارد کند.

 


حجت الاسلام ولایی در ادامه در رسالت امروز بسیجیان را دفاع از حریم ولایت دانست و گفت: بسیج به برکت عشق و علاقه به ولایت و رهبری در همه زمینه‌ها به اوج اقتدار و تعالی رسیده و انقلاب را در‌ فتنه‌ها بیمه کرده است، اما باید دانست که دشمنی و فتنه‌انگیزی استکبار جهانی  مادامی که نظام ولایی برقرار است، متوقف نخواهد شد.

 


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان این‌که اهداف و برنامه های ضدایرانی و ضداسلامی غرب امروز در قالب جنگ نرم علیه نظام اجرایی می شود، گفت: دروغ‌پردازی، شایعه‌پراکنی، تهمت و افتراء از شگردهای رسانه‌ای غرب در قالب جنگ روانی علیه ملت ایران است، باید دانست که استکبار جهانی نوک پیکان حملات رسانه‌ای خود را به سمت ولایت فقیه نشانه رفته اند.

 


وی وحدت و بصیرت در سایه ولایت‌مداری را لازمه غلبه بر جنگ روانی و فرهنگی دشمنان دانست و افزود: اگر زمانی دشمن اهداف خود را با تجاوز نظامی و تحریک دیکتاتورهای چون صدام علیه ایران جستجو می کرد، امروز رویکرد خود را تغییر داده و با تحریم‌های مختلف اقتصادی، قصد دارد مردم را نسبت به نظام و ولایت بدبین کنند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات