۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۲۲۷۱۶۲
مسوول بسیج دانشجویی دانشکده خبر اعلام کرد؛

تقدیر از رسانه‌های فعال در طراز انقلاب اسلامی در دهه استکبارستیزی

خبرگزاری رسا ـ مسوول بسیج دانشجویی دانشکده خبر با اعلام این‌که در دهه استکبارستیزی از رسانه هایی که در طراز انقلاب اسلامی فعالیت کرده‌اند تقدیر می‌شود، افزود: در برگزاری برنامه‌های دهه اسکتبارستیزی امسال، نگاه سیاسی چپ و راست وجود ندارد و از تمام کسانی که به گفتمان انقلاب اسلامی اعتقاد دارند، برای حضور در این برنامه‌ها دعوت شده‌است.
کتاب مباني استکبار ستيزي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، جلال خالقی، مسوول بسیج دانشجویی دانشکده خبر در نشست خبری همایش بزرگ استکبارستیزی «از حماسه حسینی تا دیپلماسی خمینی» که به مناسبت 13 آبان در لانه جاسوسی آمریکا (سازمان بسیج دانشجویی) برگزار شد، گفت: جنبش دانشجویی یکی از رویش‌های انقلاب است که همواره استکبارستیزی یکی از مشخصه‌های اصلی این رویش بوده است.

مسوول بسیج دانشجویی دانشکده خبر عنوان کرد: ادعای جمهوری اسلامی این است که با آرمان حکومت علوی تشکیل شده و یکی از اصول حکومت علوی مبارزه با مستکبرین و ظالمان است.

وی با اشاره به این‌که حضور مردم در فضای استکبارستیزی در دو سال اخیر افزایش پیدا کرده است، ابراز کرد: به گواه کسانی که سال‌های گذشته در راهپیمایی‌های 13 آبان هر سال حضور داشتند، راهپیمایی سال گذشته پرجمعیت‌ترین حضور مردم را داشته‌ است.

خالقی با اعلام این‌که در دهه استکبارستیزی از رسانه هایی که در طراز انقلاب اسلامی فعالیت کرده‌اند تقدیر می‌شود، افزود: در برگزاری برنامه‌های دهه اسکتبارستیزی امسال، نگاه سیاسی چپ و راست وجود ندارد و از تمام کسانی که به گفتمان انقلاب اسلامی اعتقاد دارند، برای حضور در این برنامه‌ها دعوت شده‌است.

خالقی با بیان این‌که ریشه استکبارستیزی امروز جنبش دانشجویی از حماسه حسینی نشأت گرفته است، تصریح کرد: استکبارستیزی یکی از مشخصه‌های جدایی ناپذیر جنبش دانشجویی است و وقایعی همچون معاهده سعدآباد که ترکمانچای جدید بود و جنگ 50 روزه علیه مردم غزه از نمونه‌های اقدامات مستکبران امروز است.

مسوول بسیج دانشجویی دانشکده خبر با ابراز خوشحالی از همزمانی دهه استکبارستیزی و دهه عاشورا اظهار داشت: قیام عاشورا نماد استکبارستیزی در تاریخ تشیع است و جنبش دانشجویی که 16 آذر 32 در کشور آغاز شده‌، همواره با روحیه استکبارستیزی تا امروز زنده مانده است.

مسوول بسیج دانشجویی دانشکده خبر در پایان با عرض تسلیت ارتحال آیت الله مهدوی کنی خاطرنشان کرد: ملت ایران و جریان دانشجویی انقلابی تلاش‌های ولایتمدارانه 35 ساله ایشان را در راستای حراست از انقلاب اسلامی فراموش نخواهند کرد./805/پ203/ص

 

ارسال نظرات