۰۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۲۷۳۸۱
مدیر کل حج و زیارت خوزستان خبرداد؛

اعزام 30 هزار زائر خوزستانی به حج عمره در سال جاری

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل حج و زیارت خوزستان، گفت: 30 هزار زائر خوزستانی امسال به حج عمره اعزام خواهند شد.
ناصر حويزاوي، مدير کل حج و زيارت خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ناصر حویزاوی، مدیر کل سازمان حج و زیارت خوزستان، ظهر امروز، در سخنان پیش از خطبه های از نماز جمعه شهرستان اهواز، با بیان این که سازمان حج و زیارت استان خوزستان در محرم میزبان عاشقان اهل بیت(ع) است، اظهارداشت: دو گذرگاه چزابه و شلمچه برای اعزام زائران کربلای معلا در حال ساماندهی هستند.

وی در ادامه با اشاره به این که 25 هزار نفر در سال گذشته به سفر حج عمره اعزام شدند، افزود: امسال نیز 30 هزار زائر خوزستانی به حج عمره اعزام خواهند شد.

مدیر کل حج و زیارت خوزستان در ادامه با بیان این که در سال گذشته 400 هزار نفر از عاشقان امام حسین(ع) از طریق مرزهای استان خوزستان اعزام شده اند، ابرازداشت: مشتاقان اهل بیت(ع) اگر قصد عبور از گذرگاه‎های مرزی استان را دارند باید با مکان‎ها و هیأت‎هایی که از سوی سازمان حج و زیارت مشخص شده اقدام کنند.

حویزاوی در ادامه کارکنان حج و زیارت را خادمان اهل بیت(ع) دانست و خاطرنشان کرد: حرکت عظیم فرهنگی اربعین همچون گذشته برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که دهه نخست محرم به عنوان امر به معروف و نهی از منکر نام گذاری شده است، ابراز‎داشت: زائران جهت شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین باید به دستورالعمل‎هایی که در اختیار آن ها قرار داده می‎شود دقت کنند.

مدیر کل حج و زیارت خوزستان در پایان از دستگاه‎های امنیتی استان قدردانی کرد و گفت: امیدوارم همانگونه که مردم خوزستان در 8 سال دفاع مقدس پشتیبان اهل بیت و ولایت فقیه بودهاند در همایش بزرگ پیاده روی اربعین حسینی امسال نیز به خوبی از زائران کربلا پذیرایی خواهند کرد./9453/پ202/ب2

ارسال نظرات