۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱
کد خبر: ۲۲۸۳۶۷
آیت الله صفایی بوشهری عنوان کرد؛

ستاد احیای امر به معروف به زندگی انسان حیات آسمانی می بخشد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در همایش امر به معروف و نهی از منکر گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر یعنی احیای زندگی و ‌بخشیدن حیات آسمانی به زندگی انسان است.
غلامعلي صفايي بوشهري، امام جمعه بوشهر

به گزارش خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر پیش از ظهر امروز(چهارشنبه) در همایش امر به معروف و نهی از منکر گفت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر یعنی احیای زندگی و ‌بخشیدن حیات آسمانی به زندگی انسان و احیای شخصیت انسان هایی که در معرض سقوط هستند و دادن زمینه‌های رشد برای عروج به کمال انسانی است.

 

وی با بیان اینکه اساس نظام خلقت بر امر به معروف و نهی از منکر است و نخستین عامل به معروف و ناهی از منکر خداوند است، افزود: اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاری خدایی می‌کنند و جامعه‌ای که در معرض سقوط در ابعاد مختلف است را نجات داده و زمینه را برای کمال انسان فراهم می‌آورند.

 

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اگر در جامعه‌ای امربه‌معروف و نهی از منکر نباشد همه افراد آن جامعه در معرض سقوط و باتلاق ابتذال و گناه خواهند بود و این امر به معروف و نهی از منکر است که مایه احیای الهی و موفقیت تمام انسان‌ها در تمامی ابعاد زندگی و جامعه خواهد شد.

 

آیت الله صفایی بوشهری در پایان با بیان اینکه ساختار و فرایند امربه‌معروف و نهی از منکر فرایندی طرفینی است که در حوزه اجرا باید بسیار دقیق باشد، افزود: انجام امر به معروف و نهی از منکر باید به گونه ای باشد که باعث ایجاد فضای سیاه بین دو طرف نشود./833/د102/ب4

ارسال نظرات