۰۷ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۲۲۸۴۱۶
حجت‌الاسلام رسایی:

پیام عاشورا نه تعامل سازنده بلکه امر به معروف و نهی از منکر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام حسین بن علی(ع) نه تعامل سازنده و نه مذاکره بلکه پیام قیامش امر به معروف و نهی از منکر است و سلام برحسینی که هرگز برای رفع تحریم آب به وعده‌های یزیدیان دلخوش نکرد و برای رفع تحریم آب دست از اصول و آرمان‌هایش نکشید.
حجت الاسلام رسايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حمید رسایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در همایش بزرگ استکبارستیزی دانشجویان تهران با عنوان «حماسه حسینی، دیپلماسی خمینی» در سالن شیخ انصاری دانشکده حقوق دانشگاه تهران گفت: سلام بر حسینی که پیامش نه تعامل سازنده و نه مذاکره بلکه پیام قیامش امر به معروف و نهی از منکر است و سلام برحسینی که هرگز برای رفع تحریم آب به وعده‌های یزیدیان دلخوش نکرد و برای رفع تحریم آب دست از اصول و آرمان‌هایش نکشید.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: سلام بر حسینی که مذاکره کرد برای امان دادن و نه امان گرفتن و همچنین سلام بر عباسی که آنقدر هیبت داشت که در مقابله با شرک لبخند و قهقهه نزد و سلام بر «حری» که از لشکر ابن‌زیاد به لشکر امام حسین(ع) آمد نه این‌که از لشکر امام حسین وارد لشکر ابن‌زیاد شود.

حجت‌الاسلام رسایی با بیان این‌که من همه حرف‌هایم را به اندازه یک مصاحبه در همین چند عبارت مختصر گفتم، ابراز داشت: هیچ امامی در بستر بیماری از دنیا نرفته است و همه در برابر ظلم و ستم ایستادند و اگر می خواستند معامله کنند و کوتاه بیایند، شهید نمی شدند.

وی افزود: اگر تشیع انگلیسی به شما گفت دین از سیاست جداست، پاسخ آن شهادت یازده امام معصوم است.

این نماینده مجلس درباره شهادت امامان(ع) اظهار داشت: قاتل هیچ امامی، یهودیان، مسیحیان و بت‌پرستان نبودند و یازده امام معصوم(ع) به دست کسانی شهید شدند که حج می رفتند، زکات می‌دادند و نماز شب می‌خواندند.

مدیر مسئول هفته‌نامه 9 دی ادامه داد: در روایات آمده است که امام زمان در هنگام ظهورش گردن بسیاری را در کنار مسجد کوفه می‌زند و این مطلب نشان دهنده آن است که جریان استکبار برای مقابله با ما علم درونی بلند می‌کند زیرا اگر خود آمریکا ورود پیدا کند همه می‌گویند مرگ بر آمریکا، بنابراین، جریان سلطه و جریان استکبار و سلطه از بیرون و از طریق نفوذ وارد می شود.

حجت‌الاسلام رسایی تأکید کرد: جان امام زمان از طرف کسانی در خطر است که از داخل برای دشمن عمل می‌کنند و نکته این مطلب این است که بچه های شیعه از دشمن بیرونی نترسید از دشمن درونی بترسید.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در این شرایط و زمان این شاخص‌ها است که به ما کمک می‌کند تا حق را از باطل بشناسیم و مهم‌ترین شاخص نیز نایب امام زمان است که حماسه حسینی و دیپلماسی خمینی، توجه به همین اصل است./805/پ202/ج

ارسال نظرات