۰۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: ۲۲۸۴۵۶
سردار نقدی:

رسانه های بیگانه حرکت گسترده ضد ارزشی را علیه ایران اسلامی تدارک دیده اند

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هجمه های شدید رسانه ای دشمنان علیه ایران اسلامی، گفت: دشمن امروز یک حرکت گسترده ضد ارزشی را علیه ما تدارک دیده است.
سردار نقدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، سردار محمد رضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین، شب گذشته در مجمع بسیج استان اردبیل، با اشاره به حساسیت های کنونی کشور، خاطرنشان کرد: امروز کشور ما زیر‌ ذره‌بین است و این حساسیت‌ها به خاطر تلاشی است که برای ارائه الگوی جهانی از طرف ایران اسلامی حال انجام است.

 

وی با اشاره به هجمه های شدید رسانه ای و فرهنگی دشمنان علیه ایران اسلامی، افزود: تهاجم رسانه‌ای و فرهنگی به گونه‌ای است که بیگانگان سعی می‌کنند یک حرکت گسترده ضد ارزشی را علیه ما تدارک ببینند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه با بزرگنمایی مسئله‌ای کوچک رسانه‌های بیگانه یک تروریسم فراگیر رسانه‌ای را به راه انداخته‌اند، تصریح کرد: ترور به معنای وحشت است و رسانه‌های بیگانه سعی می‌کنند این وحشت را به جان جامعه ما بیندازند و جامعه ما را دچار التهاب کنند.

 

سردار نقدی با بیان اینکه ما امروز در مسیر ایجاد یک تمدن بزرگ و الگوی بین‌المللی حرکت می‌کنیم که در این مسیر به یک عزم ملی و عمومی نیاز داریم، اظهار داشت: در بین رسانه‌های مختلف شبکه‌های ماهواره‌ای برای ایجاد فساد و گسستگی خانواده های ایرانی در حال فعالیت گسترده هستند که نباید به سادگی از کنار آنها گذشت.

 

وی افزود: دشمن با ایجاد شبکه های مختلف فارسی زبان سعی‌ می کند تا فساد اخلاقی در جامعه ما گسترش یابد و تا مرز فروپاشی نظام خانواده به پیش می‌روند که همین اقدامات سبب شده آمار طلاق در کشور ما در این سال‌ها 3 برابر شود که این امر نتیجه به پشت بام رفتن ماهواره‌ها است.

 

این مسؤول با دروغ خواندن برخی ادعاها در نگاه به شبکه‌های ماهواره‌ای همچون رصد مسائل علمی یا پیگیری اخبار سیاسی، گفت: 5 درصد کسانی که مدعی هستند برنامه علمی می‌بینند شاید ادعایشان درست باشد در حالی که این کانال‌ها هیچ برنامه علمی به شکل مستند ارائه نمی‌کنند.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اگر فردی می‌خواهد اخبار سیاسی را از شبکه‌های بیگانه دنبال کند بدون ماهواره نیز می‌تواند از طرق مختلف این اخبار را در اول وقت گوش کند و دیگر نیازی نیست با آوردن ماهواره به خانه به فساد و تباهی دامن بزند.

 

سردار نقدی با یادآوری اینکه به هیچ‌وجه برنامه‌های ضد اخلاقی شبکه‌های بیگانه نمی‌تواند با برخی ایجاد محدودیت‌های مقطعی زمینه از بین رفتن فساد و تباهی را به وجود آورد، تصریح کرد: ما در حال حاضر 22 شبکه در کشور داریم که از تنوع برنامه‌های علمی، آموزشی، مستند، فیلم و سریال برای همه گروه‌های سنی برخوردارند و می‌تواند پاسخگوی تنوع‌طلبی باشد اما به نظر می‌رسد تنوع‌طلبی در ادبیات ما مساوی با حرص است.

 

رییس سازمان بسیج مستضعفین به حادثه اسید‌پاشی در اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: با اهدافی که رسانه‌های بیگانه دنبال می‌کنند سعی‌شان بر این است تا این حرکت‌ها و اقدامات را از طریق رسانه‌های خود آنقدر بزرگ کنند تا آبروی نظام اسلامی ما را زیر ‌سوال برده و در افکار عمومی و حضور گردشگران ترس و واهمه ایجاد کنند./937/پ202/ج

ارسال نظرات