۱۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۲۲۹۰۶۸
نماینده مردم تبریز:

مجلس بر تصویب طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر مصمم است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس فضای عمومی مجلس برای تصویب طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را مثبت ارزیابی کرد.
محمد اسماعيل سعيدي، نماينده مردم تبريز، آذرشهر و اسکو در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در حاشیه رزمایش الی بیت المقدس سپاه امامت تبریز، با اشاره به جنجال رسانه‌های در خصوص حادثه اسیدپاشی در اصفهان اظهار داشت: این شانتاژ رسانه‌ای برای زیر سؤال بردن اعتقادات و اصول مسلم اسلامی بوده است.

 


وی با بیان این‌که قضیه اسیدپاشی ربطی به بحث امر به معروف و نهی از منکر ندارد، گفت: ماجرای اسیدپاشی در اصفهان برای تضعیف طرح حمایت از آمران به معروف و نهی از منکر بود که می خواستند آن را تحت الشعاع قرار داده و نشان دهند پایان امر به معروف همین خواهد بود.

 


سعیدی افزود: بیشتر رسانه ها و شبکه های خارجی تلاش کردند با ایجاد رعب و وحشت در جامعه مانع از تصویب این طرح شوند که متاسفانه برخی شبکه های داخلی نیز با این شبکه ها همراهی کردند که به یقین شایعه بوده و هیچ مبنای مشخصی ندارد، چراکه بررسی های اولیه نشان می دهد انگیزه های شخصی و فردی بوده و شبکه ای نیست.

 


عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در مورد طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر هم اظهار کرد: از موضوعاتی که مردم انتظار داشته و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی روی آن تاکید داشته و دارند، بحث امر به معروف و نهی از منکر است که رسالتی همگانی به شمار می رود.

 


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت و ضرورت ورود مجلس به این موضوع گفت: با وجود ستادی با عنوان امر به معروف و نهی از منکر، ولی در برخی مسایل خلأ قانونی حس می شد و همین خلأ موجب شده بود این فریضه مهم که موجب دوام و قوام نظام باشد، با موانع روبه‌رو شود.

 


سعیدی ادامه داد: در قالب طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، وضعیت ستادی که شکل می گیرد؛ سازمان دهی شده و قوانین مورد نیاز حامیان به معروف و ناهیان از منکر به طور دقیق مشخص می شود که گام مؤثری برای نهادینه کردن این فریضه مهم الهی در جامعه خواهد بود.

 


وی فضای عمومی مجلس را برای تصویب طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر را با توجه به رای گیری ها انجام شده، مثبت ارزیابی و بیان کرد: همه مواد این طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفته و چند ماده دیگر مانده که در آینده نزدیک بررسی شده و به تصویب می رسد./935/پ203/ب4

ارسال نظرات