۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۲۳۰۲۱۳
نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان:

عملکرد رسانه ملی در بخش سیاسی مورد قبول و در بخش فرهنگی قابل انتقاد است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر این که عملکرد ضرغامی در رسانه ملی قابل قبول بود، گفت: عملکرد صدا و سیما در این مدت در بخش سیاسی مورد قبول اما در عرصه فرهنگی مورد نقد و اشکالاتی بوده است.
آيت الله عباسعلي سليماني

آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با تقدیر از عملکرد آقای ضرغامی در مدت 10 سال ریاست سازمان صدا و سیما، اظهار داشت: ایشان فردی بسیار لایق و کاردان بود، از خانواده معظم شهدا است؛ عملکرد صدا و سیما در راستای منویات رهبر معظم انقلاب و مورد تأیید ایشان بود.

وی افزود: در حوزه سیاست کارهای صدا و سیما مورد قبول بود اما در حوزه فرهنگ رهبر نیز گاهی برنامه‌های این سازمان را مورد نقد قرار می دادند.

امام جمعه زهدان این تغییر و تحولات را طبیعی خواند و گفت: آقای ضرغامی سال‌ها در این کار بود و طبیعی است که سازمان مهمی مانند صدا و سیما هر چند وقت یک بار تجدید قوا شود، همان گونه که روزی به جای آقای لاریجانی، آقای ضرغامی آمد؛ ایشان به حق در طول این مدت خوب مدیریت کرد.

آیت الله سلیمانی با بیان این که برخی به دلیل باورها و پندارهای خاصی به صدا و سیما انتقاد داشتند، ابراز داشت: برخی می گفتند صدا و سیما جناحی عمل کرده و آن گونه که یک رسانه ملی باید حرکت کند، نیست.

وی به رییس جدید سازمان صدا و سیما توصیه کرد: همان‌گونه که از عنوان این سازمان مشخص است، صدا و سیما یک رسانه ملی برای نظام جمهوری اسلامی ایران است بنابراین باید سعی کنند با نگاه باز همه ملت در آن دیده شوند و نباید کار کنند مسائلی که خارج از چارچوب نظام اسلامی است ترویج شود.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با تأکید بر این که صدا و سیما باید برای همه مردم باشد، گفت: قومیت‌های مختلف و حتی اگر گویشی به صورت مختصر در کشور وجود دارد باید در رسانه ملی جایگاه داشته باشند؛ در استان ما تقریبا چنین فضایی مهیا است و این جای تشکر دارد.

امام جمعه زاهدان افزود: چند سال پیش یکی از مسؤولان استان به بنده گفت در صدا و سیما تنها روحانیان شیعه را مشاهده می‌کنیم و برای مطرح کردن مباحث اخلاقی و احکام جایی برای روحانیت اهل سنت وجود ندارد؛ مسؤولان مربوطه را در جریان این موضوع قرار دادم و آنها نیز جبران کردند./928/ت302/ج

 

ارسال نظرات