۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۲۳۱۴۳۶
امام جمعه شهرستان مشگین شهر:

مهم ترین شاخصه مدیریت جهادی شرح صدر است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان مشگین شهر، مهم ترین شاخصه مدیریت جهادی را شرح صدر دانست و گفت: مدیرانی که شرح صدر نداشته باشند در مدیریت بسته گام بر می دارند و این نوع مدیریت هیچ خروجی ندارد.
حجت الاسلام رضا باوقار، امام جمعه شهرستان مشگين شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه مشگین شهر، صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان، با بیان اینکه هشت ماه از سال جاری سپری شده و تنها چند ماه به پایان سال جاری باقی مانده است و مقام معظم رهبری سال 93 را سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهانی نامگذاری کرده است بنابراین برای تحقق شعار سال عزم ملی و مدیریت جهادی را می طلبد و تنها با تلاش های جهاد گونه می توان به نتیجه رسید.

 

وی با اشاره و تشریح مدیریت جهادی از دیدگاه قرآن گفت: مدیریت جناحی برای مدیران مطلوب نیست و می توان این را نوعی خیانت به مردم دانست از این رو مدیران نظام اسلامی باید نگاه پیامبر گونه داشته باشند.

 

حجت الاسلام باوقار خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید در کسب فضیلت های اخلاقی از یکدیگر پیشی بگیرند چرا که مدیر موفق مدیری است که تقوای بیشتری داشته باشد.

 

امام جمعه شهرستان مشگین شهر، یکی از شاخص ترین شاخصه مدیریت جهادی را شرح صدر دانست و گفت: افرادی که شرح صدر نداشته باشند مدیریت بسته را پایه گذاری می کنند که هیچ خروجی نداشته باشد.

 

وی ادامه داد: شرح صدر دیدگاه انسان را باز کرده و تحمل افراد را بالا می برد به طوری مخالف و طرف منتقد خود را تحمل کند و انتقادهای مطرح شده را با آغوش باز پذیرفته و از این انتقادها در جهت پیشبرد اهداف متعالی خود استفاده کند و از تنگ نظری پرهیز کند.

 

حجت الاسلام باوقار با انتقاد از برنامه های فرهنگی شهرستان مشگین شهر، گفت: با توجه به اینکه در هر دستگاه برای اجرای برنامه های فرهنگی اعتبار مشخصی در نظر گرفته شده اما متاسفانه مدیران دستگاه های اجرای آن اعتبار را در جهت اجرای برنامه های دیگری استفاده می کنند، که از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان انتظار می رود اعتبارات مصوب فرهنگی را را در جهت اعتلای فرهنگ شهرستان هزینه کنند./937/پ202/ب4

ارسال نظرات