۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۱:۴۲
کد خبر: ۲۳۱۷۳۲
مدیرکل اوقاف اصفهان:

استان اصفهان رتبه نخست توسعه عمرانی آستان امامزادگان را دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل اوقاف استان اصفهان با بیان این که بیش از 700 بقعه متبرکه در استان اصفهان وجود دارد، گفت: 300 بقعه این استان دارای درآمد هستند و بقیه آنها درآمد کافی ندارند و نیاز به همکاری مسؤولان و خیران است.
حجت الاسلام رضا صادقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت‌الاسلام رضا صادقی، مدیرکل اوقاف استان اصفهان روز گذشته در آیین افتتاحیه مجموعه فرهنگی مسجد و امامزاده باقر(ع) عافیت شهر اصفهان با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی گفت: برنامه‌های فرهنگی سازمان اوقاف در راستای تحقق تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی گسترده‌ای مانند آرامش بهاری، لبیک یا حسین، لبیک یا زینب و مواردی از این قبیل در بقاع متبرکه استان اصفهان اجرا می‌شود که طرح آرامش بهاری در 300 بقعه متبرکه استان اصفهان اجرا شد.

مدیرکل اوقاف استان اصفهان با بیان این که بیش از 700 بقعه متبرکه در استان اصفهان وجود دارد، ادامه داد: 300 بقعه این استان دارای درآمد هستند و بقیه آنها درآمد کافی ندارند و نیاز به همکاری مسؤولان و خیران است.

وی افزود: بقاع متبرکه ای که درآمد کافی ندارند توانایی پرداخت حقوق خادمین خود را نداشته و با مشکلات مالی روبرو هستند.

حجت الاسلام صادقی از عدم همکاری بعضی از سازمان‌ها با اداره‌کل اوقاف و امور خیریه اصفهان انتقاد کرد و گفت: بعضی از هزینه‌های سنگین ادارات و سازمان‌ها، مانع حرکت‌ها و فعالیت‌های بقاع متبرکه است.

وی استان اصفهان را در فعالیت‌های عمرانی بقاع متبرکه موفق اعلام کرد و گفت: استان اصفهان رتبه نخست توسعه عمرانی آستان امامزادگان را دارد./939/پ203/ب

ارسال نظرات