۰۳ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳
کد خبر: ۲۳۲۳۴۳
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نجف آباد:

سلاح اصلی بسیج ایمان و بصیرت است

خبرگزاری رسا - حجت الاسلام احمدی با اشاره به دستاوردهای بسیج در طول حیات خود از سال 1358 تاکنون گفت: داشتن روحیه و تفکر بسیجی باعث شکست هر طاغوت و باطلی خواهد شد.
حجت الاسلام احمدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نجف آباد، حجت الاسلام شمس الدین احمدی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نجف آباد صبح امروز در جمع طلاب بسیجی حوزه علمیه فاطمیه نجف آباد، گفت: پیام مهم تقارن هفته بسیج با شروع ماه صفر، انجام رسالت پیام رسانی شهدا به جهانیان است.  

وی شهدا را رهروان راه حسین و بازماندگان از کاروان شهدا را رهروان راه زینب برشمرد و افزود: همان گونه که اهل بیت پیامبر بعد از واقعه عاشورا، پیام کربلا را به اقصی نقاط جهان اسلام رساندند، اکنون نیز این وظیفه به عهده ما نهاده شده است تا رسالت خود را که رساندن پیام شهیدان به نسل های آینده و به جهانیان است، به انجام رسانیم.

 حجت الاسلام احمدی هدف از ارسال انبیاء و اولیاء الهی را جذب دل های خاموش و مرده به سوی خداوند بیان داشت و گفت: حضرت امام خمینی نیز به پیروی از انبیاء الهی برای رهایی از ظلم و ستم طاغوت و برپایی کلمه لااله الاالله در جامعه همین هدف را در پیروزی انقلاب دنبال کردند.

وی عظمت نظام مقدس انقلاب در سطح جهان را به برکت بسیج بیان داشت و افزود: انقلاب از عمق وجود مردم این کشور جوشید و روحانیت و معنویت این انقلاب سبب جهانی شدن و انتشار آن در سراسر جهان گردید.

نماینده ولی فقیه در سپاه نجف آباد بسیج را مولود بابرکت انقلاب برشمرد و گفت: شاخصه اصلی یک بسیجی ولایت مداری او است و همین مشخصه است که این سازمان مردمی را شاهراه ورود به دروازه ظهور قرار داده است و شما بسیجیان بسترسازان ظهور هستید.

وی فرامرزی شدن بسیج را از نعمت های انقلاب بیان داشت و افزود: اکنون در کشورهای مسلمانی چون عراق، سوریه و لبنان الگوگیری از روحیه بسیجی و تشکیل گروه های بسیجی و حرکت در مسیر حق سبب پیروزی آنان در جبهه های باطل شده است.

حجت الاسلام احمدی از اهداف مهم هفته بسیج را یادآوری و مرور دستاوردهای بسیج عنوان کرد و گفت: زمان شناسی مهمترین ویژگی یک بسیجی است که زمانی در میدان نبرد نظامی رسالت خود را انجام می داد و اکنون با زمان شناسی در میدانی بزرگتر که همان میدان نبرد فرهنگی است، رسالت خود را انجام دهد.

وی با بیان این که بسیج تکلیف گرا است نه سودمحور افزود: تفاوت بارز و آشکار مجموعه بسیج در نظام مقدس اسلامی در مقابل دیگر مکاتب فکری و گروه هایی چون داعش و تکفیری ها، تکلیف گرا بودن و خدمت در مسیر اهل بیت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نجف آباد مهم ترین وظیفه بسیجیان را زمان شناسی و بصیرت افزایی بیان داشت و گفت: نفوذ جریانات وهابیت و شبهات و نحله های فکری یکی از آسیب های جدی در جامعه است و این آسیب زمانی به خطر تبدیل خواهد شد، که هیچ پاسخگویی در برابر این شبهات وجود نداشته باشد.

وی در ادامه بیان داشت: بصیرت افزایی یکی از راه های جلوگیری از نفوذ توطئه ها و فتنه های دشمنان است و مهم ترین نقشه راه و مصونیت از این هجمه ها، پیروی از خط ولایت و گوش فرا دادن به سخنان رهبر معظم انقلاب است.

حجت الاسلام احمدی در ادامه افزود: برای عملی شدن پیام رهبر معظم انقلاب پیرامون مدیریت جهادی، مسؤولین نظام باید به سمت تفکر بسیجی روی آورند که داشتن بصیرت و درایت از ویژگی های بارز هر بسیجی است. /1306/پ202/ب

ارسال نظرات