۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۲۳۲۸۶۵
رییس کل دادگستری خراسان شمالی:

عاملان و حاضران در جریان فتنه خود را بسیجی ننامند

خبرگزاری رسا ـ رییس کل دادگستری خراسان شمالی با بیان این که مهم ترین شاخصه فرد بسیجی ولایت مداری است، گفت: بر این اساس کسانی که در جریان فتنه 88 حضور و نقش داشتند نمی توانند عضو این نهاد مقدس باشند.
تجمع بزرگ بسيجيان خراسان شمالي - حجت الاسلام نورالله قدرتي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بجنورد، حجت الاسلام نورالله قدرتی، رییس کل دادگستری استان خراسان شمالی روز چهارشنبه در اجتماع عظیم بسیجیان استان که با عنوان «تجمع بزرگ طلایه داران ایثار و جهاد» در محل مصلای امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، با تبریک به مناسبت پنجم آذر، روز بسیج مستضعفان و سالروز تشکیل این نهاد به فرمان امام خمینی(ره) در سال 58، اظهار کرد: نیروی مقاومت بسیج و اعضای این تشکل مقدس در طول بیش از سه دهه گذشته همواره برای دفاع از کشور جان فشانی کرده است.

 

وی با بیان این که بسیجیان شاخص ترین مبارزان در برابر توطئه های دشمنان هستند، اضافه کرد: بسیجیان در این سال ها با حراست از انقلاب، پشتیبانی از ولایت فقیه، مقابله با تهدیدهای مختلف دشمنان، حضور پررنگ در صحنه های سیاسی و انتخابات و ... به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و تداوم انقلاب اسلامی را تضمین کرده اند.

 

حجت الاسلام قدرتی تصریح کرد: بسیج نهادی مردمی بوده که با هیچ حزب و گروهی عقد اخوت نبسته و معیار و زاویه آن نیز تنها ولایت و پیروی محض از رهبری دینی بوده است.

 

وی با بیان این که بسیج تاکنون بارها در مقاطع مختلف کارآمدی خود را در دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت کرده است، تصریح کرد: بسیج و بسیجی شاید در برخی انتخاب ها و تصمیم گیری ها دچار اشتباه شود اما به محض این که متوجه اشتباه خود شد در صدد اصلاح و جبران آن اشتباه بر می آید.

 

حجت الاسلام قدرتی با بیان این که مهم ترین شاخصه فرد بسیجی ولایت مداری است، اظهار کرد: بر این اساس کسانی که در جریان فتنه 88 حضور و نقش داشتند و هنوز نیز از راه اشتباه خود برنگشته اند، نمی توانند عضو این نهاد مقدس باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به تلاش دشمنان و بدخواهان برای توقف و انحراف بسیج، تصریح کرد: دشمنان نمی توانند این نهاد مقدس را متوقف، منحرف و گل آلود کنند و این ناتوانی یک حقیقت انکارناپذیر است.

 

حجت الاسلام قدرتی با بیان این که اکنون کارآمدی بسیج در داخل و خارج کشور اثبات شده است، اضافه کرد: برای حرکت رو به جلو و توسعه کشور و نظام باید فرهنگ و روحیه بسیجی را بیش از پیش در جامعه پیاده کنیم.

 

وی با تأکید بر این که می بایست از ظرفیت و توانمندی بسیج و بسیجیان در بخش های مختلف بیش از پیش استفاده شود، خاطرنشان کرد: باید نقش بسیج در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی پررنگ تر شود.

 

حجت الاسلام قدرتی با بیان این که بسیجی جان خود را نثار می کند اما هیچ گاه از آرمان و ارزش های خود کوتاه نمی آید، تصریح کرد: بسیجی همواره و در تمامی عرصه ها برای حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام اسلامی آماده و پا در رکاب است.

 

وی اضافه کرد: شاید امروز دشمنان در برخی از حوزه ها امیدواری هایی برای ضربه زدن به نظام اسلامی پیدا کرده اند اما به فضل الهی و با حضور قدرتمند بسیجیان نتوانسته است حتی یک قدم هم در این راه موفق باشد.

 

گفتنی است، امروز پنجم آذر، همزمان با روز بسیج مستضعفان و سالروز تشکیل این نهاد به فرمان امام خمینی(ره) در سال 58، اجتماع بزرگ بسیجیان استان خراسان شمالی با عنوان شکوه مقاومت در 20 نقطه استان با شرکت 60 هزار نفر از بسیجیان عضو گردان های امام حسین(ع)، بیت المقدس، عاشورا، کوثر و الزهرا(س) در شهرستان های هشت گانه خراسان شمالی برگزار شد.

 

در استان 900 هزار نفری خراسان شمالی افزون بر 330 هزار نفر به صورت سازمان یافته عضو بسیج هستند./9314/پ202/ب4

ارسال نظرات