۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۲۳۳۰۸۸
کارشناس و مبلغ دینی:

زنان شیعه با تربیت فرزندان صالح تاریخ ساز آینده جهان اسلام باشند

خبرگزاری رسا ـ کارشناس و مبلغ دینی با اشاره به نقش مهم تربیت فرزندان در دامن مادران مسلمان،‌ گفت: مادران مسلمان شیعه می توانند با تربیت صحیح فرزندان تاریخ ساز آینده جهان اسلام باشند.
حجت الاسلام داود درويشي هفتمين همايش دخترآفتاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام داود درویشی ‌کارشناس و مبلغ دینی صبح امروز در هفتمین همایش دختر آفتاب در مسجد نور کاشان، گفت: خداوند بزرگترین لطف را شامل حال ملت ایران کرده است تا در نظام جمهوری اسلامی که بر پایه توحید و ولایت بنا شده است برای فرزندان خود بهترین اسامی را که اسمای ائمه اطهار است انتخاب کنند.

 

وی افزود: امروز انتخاب نام حضرت رقیه(س) دختر سه ساله امام حسین(ع) برای دختران شیعه و مسلمان ایرانی افتخار بزرگی است تا مادران و پدران مسلمان ایرانی ارادت خود را نسبت به اهل بیت(ع) نشان دهند.

 

حجت الاسلام درویشی در ادامه حضور در مجالس عزاداری و شلوغ شدن عزداری امام حسین(ع) را برای شیعه مهم دانست و گفت: اگر کسی حتی با نیت شلوغ شدن مجلس امام حسین هم وارد مجالس عزاداری شود ثواب بزرگی برایش نوشته می شود.

 

وی افزود: اگر کسی با نیت شلوغ شدن مجلس عزاداری امام حسین وارد شود و حتی توان گریه کردن به مصیبت های امام حسین و اصحابش را هم نداشته باشد ثواب دارد.

 

این کارشناس و مبلغ دینی حضور مادران با دختران سه ساله در مجالس عزاداری حضرت رقیه در سراسر کشور را مانند لشکری از مادران حسینی دانست و یاد آورشد: حضور میلیونی مادران عزدار در مجالس عزاداری دختر سه ساله امام حسین(ع) در سراسرکشور نشانه ارادت مادران شیعه به ائمه اطهار(ع) است.

 

حجت الاسلام درویشی در ادامه بر توجه به نقش مهم تربیت فرزندان در دامن مادران مسلمان اشاره و تصریح کرد: شما مادران مسلمان شیعه می توانید با تربیت صحیح فرزندان تاریخ ساز آینده جهان اسلام باشید.

 

وی افزود: امروز مادارن مسلمان شیعه، فرزندانی را در دامن خود تربیت کرده اند که عاشق اهل بیت(ع)، امام حسین(ع) و امام زمان(عج) هستند.

 

این کارشناس و مبلغ دینی یاد آورشد: اگر زندگی علمای بزرگ شیعه را مرور کنید که در دامن چه مادرانی تربیت و پرورش یافته اند که حتی مادران آنها نیز فکر نمی کردند روزی فرزندان آنها به چنین جایگاهی برسند که به عنوان یک عالم دین مورد احترام خاص و عام باشند.

 

حجت الاسلام درویشی با اشاره به این که مادر حاج عباس قمی صاحب مفاتیح الجنان می‌گوید حتی یک بارهم بدون وضو به بچه اش شیر نداده است گفت: حاج عباس قمی که خانه همه شیعیان جهان متبرک به کتاب مفاتیح الجنان او است امروز به عنوان افتخار بزرگ شیعه و اسلام محسوب می شود.

 

لازم به ذکر است، هفتمین همایش دختر آفتاب در شهرستان کاشان صبح امروز در نخستین جمعه از هفته ماه صفر به همت هیات حضرت رقیه(س) مسجد نور کاشان برگزارشد و همزمان با شهرستان کاشان همایش دخترآفتاب در شهرستان آران و بیدگل و شهرهای همجوار، نوش آباد، سفید شهر، ابوزیدآباد و... نیز  برگزار شد./1307/پ202/ب4

ارسال نظرات