۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۲۳۳۲۷۰
نماینده خبرگان رهبری:

بسیجی در تمام عرصه‌ها نقش آفرین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف افزون بر نظامی و امنیتی، پس از جنگ با خواست و تایید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری ادامه دارد.
حجت الاسلام ديرباز، نماينده مردم آذربايجان غربي در مجلس خبرگان رهبري

حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: پس از جنگ عده‌ای با تداوم فعالیت‌های بسیج مردمی مخالفت کردند ولی امام خمینی(ره) و بعد از ایشان مقام معظم رهبری تاکید داشتند که این نهاد مردمی همچنان باید فعال بماند و حتی نهادهایش گسترش یابد.

 

وی افزود: امروزه ما شاهد این مسأله هستیم که فعالیت‌های بسیج افزون بر عرصه نظامی و امنیتی در تمام عرصه‌ها ادامه دارد و اکثریت ملت ایران در بسیج اقشار عضو هستند.

 

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: بسیج عمومی دارای اعضای متعددی در اقشار و اصناف مختلف است و هر قشر و گروهی برنامه‌های خود را دارد، مانند؛ بسیج ادارات و دانشگاه و دانش‌آموز و بازاریان که هر کدام در نوع خود عضوگیری کرده و مشغول فعالیت‌های همگام و هماهنگ بوده که همه این فعالیت‌ها به خیر و صلاح جامعه است.

 

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز به بیان نتایج و آثار تداوم بسیج عمومی پس از انقلاب پرداخت و گفت: این فعالیت‌ها در این سال‌ها باعث شده که نیروهای بسیجی هم اهداف انقلاب اسلامی را بهتر و بیشتر به پیش برند و هم انگیزه بیشتری را برای فعالیت‌های اجتماعی و همگانی برای ملت داشته باشند.

 

وی بیان کرد: این فعالیت‌ها هم سبب می‌شود که دوستان مسلمان و انقلابی ما در خارج از ایران، در مسیر پیمودن راه انقلاب و رسیدن به اهداف و آرمان‌های‌شان هماهنگی و انسجام بیشتری داشته باشند.

 

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری ثمره دیگر بسیج مردمی در ایران را دادن پیغام ایستادگی و مقاومت در برای کسانی دانست که با موفقیت امت اسلامی مخالف بوده و خواهان استثمار ملت‌های اسلامی هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز افزود: با طنین انداز شدن آوای بسیجی در جهان اسلام، دشمنان ما دیگر فکر باطل تعرض به امت اسلامی را به ذهن خود راه نمی‌دهند و شاهد استحکام و مقاومت امت اسلامی هستند.

 

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به رشادت‌های دلاور مردان کشورمان در دوره دفاع مقدس، اضافه کرد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی ما شاهد این مسأله بودیم که دلاور مردان کشورمان با ایثار و فداکاری‌های‌شان و رشادت‌هایی که از خود نشان دادند، چگونه دشمنان را در رسیدن به اهداف‌شان ناکام گذاشتند و افتخار آفرینی کردند.

 

وی افزود: امروز نیز بسیجیان با حضور فعال در عرصه های جنگ نرم، سایبری، هسته ای و ... نقش آفرینی می کنند./936/ت302/ب4

ارسال نظرات