۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۲۳۳۸۶۹
استاد حوزه علمیه بابل:

سابقه تاریخی آمریکا سرشار از استعمار و غارت ملت ها است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه بابل، سابقه تاریخی آمریکا و برخی کشورهای غربی را سرشار از استعمار و غارت ملت های ستمدیده دانست و گفت: این کشورهای استکباری امروز عامل آتش افروزی و جنایت در کشورهای منطقه هستند.
استاد حوزه علميه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام عباس بابائیان، استاد حوزه علمیه بابل امروز در جمه فرهیختگان بخش بابلکنار بابل در مسجد جامع مرزیکلا با بیان این که مسؤولان دستگاه دیپلماسی باید بسیار هوشیارانه در موقعیت کنونی کشور عمل کنند، گفت: هیأت مذاکره کننده ایران در زمینه هسته ای پرتلاش، جدی، دلسوز، مستحکم و منطقی هستند و انتظار این است که مانند قبل در مقابل زورگویی ها بایستند.

 

وی افزود: ما همچنان دارای مواضعی ثابت و پایدار هستیم و آنچه که جهانیان می بینند این است که ایران دارای مواضعی شفاف است اما طرف غربی مرتب مواضع خود را عوض می کند.

 

امام جمعه بابلکنار با اشاره به هجمه های گوناگون دشمنان علیه انقلاب و فشارهای سنگین در چند سال اخیر خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و چند کشور زورگو از هر ابزاری در مذاکره با جمهوری اسلامی ایران برای به زانو درآوردن نظام ما استفاده کرد.

 

وی با بیان اهداف حقیقی فشارهای غرب علیه جمهوری اسلامی اذعان کرد: قصد واقعی استکبار، جلوگیری از رشد و عزت و اقتدار روزافزون ملت ایران است اما به کوری چشم دشمنان هر روز اقتدار، عزت و پیشرفت ما بیشتر می شود.

 

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به همراهی جبهه تزویر در منطقه علیه نظام اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی و عربستان با تحریک آمریکا باعث شدند تا نتایج این مذاکرات به هفت ماه دیگر عقب بیفتد اما غده سرطانی منطقه بداند ملت ایران هیچگاه رژیم نامشروع صهیونیستی را به رسمیت نخواهد شناخت.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بابلکنار خاطرنشان کرد: عربستان سعودی حامی اصلی گروهک های تروریستی در منطقه است که به جای ایجاد وحدت در جهان اسلام بر طبل تفرقه، کارشکنی و توطئه علیه دیگر کشورهای اسلامی می کوبد.

 

وی ادامه داد: آمریکای جهان خوار که ادعای ابرقدرتی جهان را دارد سعی دارد ضمن حمایت همه جانبه از رژیم اشغالگر اسرائیل از هر اهرمی برای حمایت از این رژیم با فشار علیه ایران بهره ببرد.

 

استاد حوزه علمیه بابل با بیان بی اعتمادی ملت ایران در مقابل دولت آمریکا تصریح کرد: ما اصلاً به اعتماد کردن آمریکا احتیاجی نداریم و نمی خواهیم اعتماد او را جلب کنیم چرا که جلب اعتماد قدرت مستکبر و زورگویی مانند آمریکا برای ما اهمیتی ندارد.

 

وی افزود: چگونه آمریکا و چند کشوری که سابقه تاریخی آنها پر از استعمار و غارت ملت های ستمدیده است خود را جامعه جهانی می خوانند اما حقیقت این امر حمایت اغلب ملت ها و کشورها از ایران است.

 

حجت الاسلام بابائیان وحدت و انسجام ملی را با تبعیت کامل از فرامین رهبر معظم انقلاب خواستار شد و گفت: آنچه که امروز می تواند قدرت ما را به رخ بکشد حفظ وحدت و انسجام در زیر سایه و فرمان ولایت فقیه است./1313/پ202/ب1

ارسال نظرات