۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: ۲۳۴۲۶۹

نفرات برتر مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن آذربایجان غربی معرفی شدند

خبرگزاری رسا ـ مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن کریم آذربایجان غربی پس از سه روز با معرفی و تجلیل از نفرات برتر در رشته های مختلف به کار خود پایان داد.
نفرات برتر مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن آذربایجان غربی معرفی شدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم در رشته های حفظ، قرائت و ترتیل، نوزدهمین دوره مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم، هفتمین دوره مسابقات اذان و ششمین دوره مسابقات ابتهال به صورت همزمان از یازدهم تا 13 اذرماه در ارومیه برگزار شد.

 

اختتامیه این دوره از مسابقات که در آن 530 نفر از متسابقین برادر و خواهر در دو گروه سنی بزرگسالان و شکوفه ها برای صعود به مرحله کشوری با هم به رقابت پرداختند، دیشب در سالن اداره برق ارومیه برگزار شد.

 

نفرات برتر سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم برادران دررده سنی بزرگسالان

 

بنابر اعلام هیأت داوران در رشته قرائت گروه بزرگسالان بابک ولیزاده و مرتضی سلیمانی از ارومیه نفر اول و دوم و سجاد علیپور از خوی به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

 

 همچنیندر رشته حفظ 20 جز بزرگسالان حسین محمدی از ارومیه نفر اول، مجید شعیبی از خوی نفر دوم و علی محمدنژاد اصلاز خوی نفر سوم معرفی شدند.

 

هیأت داوران نفرات برتر رشته حفظ 10 جز را چنین اعلام کرد: علی عیوضی از ارومیه نفر اول، رسول عفراوی از ارومیه نفر دوم و مهدی کوه کن از سلماس به عنوان نفر سوم معرفی شده است.

 

نفرات برتر در رشته ترتیل به ترتیب آقایان محمد محمدی از ارومیه نفر اول، رضا سلطانی از خوی نفر دوم و بابک اشرافی نفر سوم معرفی شدند.

 

بنابر اعلام هیأت داوران در رشته حفظ کل بزرگسالان در گروه آقایان فرهاد رشوندی از ارومیه به عنوان نفر اول، علیرضا عیوضی نفر دوم از ارومیه و عبدالقادر میرزایی از ارومیه به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

 

نفرات برتر سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان و در رده سنی شکوفه ها

 

بنابر اعلام هیأت داوران در رشته حفظ 5 جزء هاجر شهیری از تکاب نفر اول، زینب فروغی از ارومیه نفر دوم و مائده میکائیلی از تکاب به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

 

در رشته ترتیل زهرا اصغری از خوی به عنوان نفر اول و «زهرا بختکی» از تکاب به عنوان نفر دوم معرفی شدند.

 

نفرات برتر سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم بانوان در رده سنی بزرگسالان

 

بنابر اعلام هیأت داوران در گروه بزرگسالان رشته قرائت زهرا عدالتی از سلماس نفر اول، لیلا ملکی از میاندوآب نفر دوم و سمیره مهدیان از ارومیه به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

 

همچنین در رشته حفظ 20 جز بزرگسالان فاطمه زرین نفر اول، حمیده قوشچی نفر دوم و سکینه عصمت پرست نفر سوم معرفی شدند که هر سه نفر از ارومیه حضور یافتند.

 

هیأت داوران نفرات برتر رشته حفظ 10 جزء را چنین اعلام کرد: معصومه زرین از ارومیه نفر اول، زهرا میرزا علیپور از ارومیه نفر دوم و زهرا کاظم نژاد از خوی به عنوان نفر سوم معرفی شده است.

 

به دلیل عدم احراز رتبه سایرین در رشته ترتیل بزرگسالان فقط پریدخت عراقی از ارومیه به عنوان نفر اول معرفی شد.

 

بنابر اعلام هیأت داوران در رشته حفظ کل بزرگسالان در گروه بانوان طوبی جعفرنژاد از ارومیه به عنوان نفر اول، فریده پورجبلی نفر دوم از ارومیه و مینا نوری از ارومیه به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

 

نفرات برتر ششمین دوره مسابقات استانی رشته ابتهال

 

بنابر اعلام هیأت داوران در رشته ابتهال سجاد علیپور از شهرستان خوی نفر اول، بابک اشرافی از تکاب نفر دوم و علی فرج پور از ماکو به عنوان نفر سوم انتخاب شدند.

 

برترین های مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی برادران در رده سنی شکوفه ها

 

هیأت داوران سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم آذربایجان غربی نفرات برتر رشته های مختلف را در گروه برادران و رده سنی شکوفه ها اعلام کردند.

 

بر این اساس، مهدی بیگلری از میاندآب، آیدین رضوی از تکاب و امیر سلیمانی از خوی در رشته قرائت به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

در رشته ترتیل آقایان سینا احمدی از سلماس و مهدی پناهی از ارومیه مقام های برتر را کسب کردند.

 

آقایان امین محمودی از سلماس در رشته حفظ 20 جزء و احساس ملک زاده از میاندوآب در حفظ 10 جزء موفق به کسب عناوین برتر شدند.

 

نفرات برتر نوزدهمین دوره مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم

 

بنابر اعلام هیأت داوران، گروه تسنیم از ارومیه، گروه اشراق از ماکو و گروه الغدیر از تکاب به عنوان گروه‌های برتر نوزدهمین دوره مسابقات مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم معرفی شدند که در مراسم اختتامیه با حضور امام جمعه ارومیه مورد تجلیل قرار می گیرند.

 

گفتنی است، در این دوره از رقابت های مدیحه سرایی و همخوانی قرآن کریم 11 گروه از شهرستان های تکاب، ماکو، خوی و ارومیه شرکت کرده بودند.

 

نفرات برتر هفتمین دوره مسابقات اذان

 

هفتمین دوره مسابقات اذان در مرحله استانی با حضور 50 نفر از مؤذنین برگزیده شهرستان ها در ارومیه برگزار شد.

 

نفرات برتر این دوره از مسابقات که به مدت سه روز در سالن اداره برق برگزار شد، از سوی هیأت داوران اعلام شدند.

 

بر اساس اعلام هیأت داوران آقایان محمد محمدی از ارومیه، نعمت قره خانی از شوط و علی فرج پور از ماکو در رده سنی بزرگسالان به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

در گروه سنی شکوفه ها مهدی بیگلری از میاندوآب، مهدی احمدی از سلماس و مصطفی عیوضی از ارومیه به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند./936/پ202/ب4

ارسال نظرات