۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۲۳۴۳۶۵
معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان خبرداد؛

حضور 70 مبلغ لرستانی در کارگاه آموزشی مبلغان طرح هجرت بلند مدت

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ حوزه های علمیه لرستان از اعزام 70 مبلغ طرح هجرت بلند مدت این استان به کرمانشاه و حضور در کارگاه آموزشی خبر داد.
کارگاه آموزشي توجيهي مبلغان طرح هجرت

حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کارگاه آموزشی، توجیهی ویژه مبلغان طرح هجرت بلند مدت به میزبانی استان کرمانشاه برگزار می شود.

وی با بیان این که کارگاه آموزشی، توجیهی مبلغان طرح هجرت به مدت یک روز برگزار می شود، افزود: مبلغان حوزه علمیه لرستان، ایلام، همدان و کرمانشاه در این کارگاه حضور خواهند داشت.

حجت الاسلام ولی پور در ادامه یادآور شد: 70 نفر از مبلغان طرح هجرت بلند مدت استان لرستان فردا، 16 آذر ماه جاری برای شرکت در کارگاه آموزشی، توجیهی به استان کرمانشاه اعزام می شوند.

وی با اشاره به این که کارگاه آموزشی مبلغان طرح هجرت یک روزه است، خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی با حضور مسؤولان معاونت و آموزش کاربردی استان قم برگزار می شود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه های علمیه لرستان با اشاره به دسیسه های دشمن و اقدامات آنان علیه آحاد افراد جامعه بیان داشت: برگزاری این دوره های آموزشی نقش بسزایی در راستای آگاه سازی مبلغان در برابر توطئه های آنان دارد.

حجت الاسلام ولی پور با بیان اهمیت و نقش مبلغان بین مردم و ضرورت حضور آنان عنوان داشت: افزایش اطلاعات و آگاهی مبلغان مسأله ای ضروری است./9459/ت302/ب2

ارسال نظرات