۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۳۵۸۳۱

30 مبلغ به مناطق گوناگون الیگودرز اعزام شدند

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز گفت: به مناسبت دهه پایانی ماه صفر 30 مبلغ خواهر و برادر به مناطق گوناگون این شهرستان اعزام شدند.
اعزام مبلغين

حجت‌الاسلام مصطفی عبدالهی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 30 مبلغ خواهر و برادر به مناسبت دهه پایانی ماه صفر به روستاها و مناطق محروم این شهرستان اعزام شدند.

وی با اشاره به اعزام مبلغ در مناسبت های گوناگون افزود: هدف از اعزام این مبلغان آشنا کردن اقشار مردم جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با مبانی دینی و تبیین احکام اسلامی در طول دهه سوم صفر به مناطق مختلف این شهرستان اعزام شدند.

حجت‌الاسلام عبدالهی عنوان داشت: اقامه نماز جماعت، برگزاری مراسم قرائت ادعیه، پاسخ­گویی به پرسش های شرعی، برگزاری مراسم عزاداری، تبلیغ چهره به چهره از جمله فعالیت مبلغان اعزامی است.

وی برگزاری کلاس­های آموزش قرآن، احکام و اخلاق اسلامی را از دیگر فعالیت مبلغان اعزامی ویژه دهه آخر صفر سال جاری بیان کرد.

رییس تبلیغات اسلامی شهرستان الیگودرز با بیان این که ماه محرم و صفر فرصتی مناسب برای نشر و گسترش فرهنگ و مکتب عاشواریی است، عنوان داشت: مهم ترین وظیفه مبلغان اعزامی در این ایام تبیین فرهنگ اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن و تهاجم فرهنگی غرب افزود: باید توجه داشت که مکتب عاشورا قوی‌ترین راهکار برای نابودی باطل و نهادینه شدن حق است.

حجت‌الاسلام عبدالهی در پایان بیان داشت: تبیین اهداف، افکار و اندیشه‌های الهی اهل بیت(ع) بهترین راه ترویج سبک زندگی اسلامی و مقابله با دسیسه های دشمنان اسلام است./9451/ت303/ب2

ارسال نظرات