۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۳۵۸۴۲
مدیر دبیرستان دخترانه صدرای کاشان خبر داد؛

درخشش دانش آموزان دبیرستان صدرای کاشان در مسابقات کشوری حماسه حسینی

خبرگزاری رسا ـ مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا از برگزیده شدن چهار دانش آموز این دبیرستان در مسابقه فرهنگی تربیتی کشوری حماسه حسینی خبر داد.
مسابقه فرهنگي تربيتي کشوري حماسه حسيني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا درکاشان، فهیمه فنائیان مدیر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کاشان ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگاران گفت: چهار دانش آموز دختر دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای کاشان به‌عنوان نفرات برگزیده مسابقه فرهنگی تربیتی کشوری حماسه عاشورا معرفی شدند.

 

وی با اشاره به این که این مسابقه در ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و همزمان با روز دانش آموز از سوی سازمان مدارس صدرای کشور برگزار شد، اظهار داشت: دانش آموزان شرکت کننده در این مسابقه باید به یکصد سؤال تستی از ابعاد مختلف حرکت امام حسین(ع) از مدینه تا زمان شهادت حضرت پاسخ می‌گفتند.

 

فنائیان، دانش افزایی واقعه کربلا در بین دانش آموزان را از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقه اعلام کرد و افزود: در این مسابقه حدود 6 هزار دانش آموز از 37 مدرسه دخترانه و 49 مدرسه پسرانه کشور شرکت داشتند.

 

وی با اشاره به این که مراسم قرعه کشی این مسابقه با حضور رییس مدارس صدرای کشور در آذر ماه جاری در سازمان مدارس صدرای تهران برگزار شد، یاد آورد: مائده حجتی، فاطمه نماینده، مهسا سلطانی مقدم و زهره احمدی کیا چهار دانش آموز دختر دبیرستان دخترانه صدرای کاشان به ‌عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

 

شایان ذکر است، دبیرستان دخترانه علوم و معارف اسلامی صدرا از دبیرستان های وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی است که در سال 1389 در شهرستان کاشان تأسیس شده است و این دبیرستان از جمله مدارس دولتی است که در رشته تخصصی علوم و معارف اسلامی در زیر شاخه ادبیات فعالیت می‌کند./1307/پ202/ب6

ارسال نظرات