۳۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۲۳۶۸۶۴
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران:

انقلاب اسلامی در پرتو نور ولایت قدرت های مستکبر را به زانو درآورده است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، نظام اسلامی را محور وحدت در جهان اسلام دانست و گفت: انقلاب اسلامی در پرتو نور ولایت، قدرت هاس مستکبر جهان را به زانو درآورده است.
تجمع آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمد انتظاری، رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان مازندران، امروز در همایش بزرگ لبیک یا رسول الله که در آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) آمل برگزار شد، گفت: تمام ملک و ملکوت عالم برای ما آفریده شده و از ذره تا کرات و کهکشان ها و همگان از سر سفره با برکت پیامبر اکرم بهره مند هستند.

 

وی افزود: نهضت آسمانی و انقلاب ارزش های انسانی رسول خدا سبب نجات انسان ها از چنگال اوهام، خرافات و جهالت است.

 

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که تبعیض، یغماگری و بی عدالتی در تاریخ رخت بربسته است، تصریح کرد: تزکیه نفس و پرورش روح حاکم شده و انقلاب معنوی و مردم سالاری دینی رقم خورده است.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با تاکید بر این که امروز دنیا شاهد و گواهی می دهد که کتاب آسمانی قرآن نجات بخش است، گفت: از هر زمان دیگر در عرصه جهانی و بین المللی قوی تر و موثر تر است که قرآن همچنان پرتیراژترین کتابی بوده که چاپ می شود.

 

وی با اشاره به این که ندای توحید در پهنه شرق و غرب عالم طنین انداز شده و نورانیت می بخشد، ادامه داد: باید با بهره گیری از فرمان فرهنگ و تمدن بزرگ اسلامی و الگو و سرمشق قرار دادن پیامبر اکرم به عنوان اسوه ای حسنه در مسیر تعالی قرار گیریم.

 

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که مکارم اخلاقی باید به نحوی ارزنده در جامعه وجود داشته باشد، گفت: شروع به فضایل اخلاقی به معنای توسعه عدالت اجتماعی است.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران، افزود: شیعه امام علی(ع) نباید بد اخلاقی و پیمان شکنی داشته و خیانت در امانت نباید در برنامه های زندگی ما وجود داشته باشد و باید به حق الله و حق الناس توجه داشته باشیم.

 

وی با تاکید بر این که انقلاب اسلامی ایران به فرمان امام راحل و رهبری فرمان وحدت و انسجام میان مسلمانان عالم را می دهد که هر روز گسترده تر می شود، گفت: قدرت های جهانی را به زانو در آوردیم که باید حرکت در مسیر اهل بیت(ع) و آل ایشان را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که امروز به جهت افزایش تجاوز و جنایت، پرورش و آموزش تروریسم در جوامع به اصطلاح متمدن صورت می گیرد، گفت: با سوء استفاده از سازمان های بین المللی منطقه و جهان را به آتش کشاندند که سمبل این جنایات در تاریخ آمریکا، انگلیس و اسراییل است.

 

وی با اشاره به فعالیت های گروه های تکفیری، بیان داشت: گروه های بی رحم تکفیری، سلفی و داعش با مقدار هفده میلیارد دلار سلاح مخرب، جنگی و میکروبی کشتار و جنایت های بسیاری را صورت می دهند.

 

حجت الاسلام انتظاری با بیان این که تجارت مواد مخدر و افیونی در دنیا پردرآمدترین تجارت مالی برای کشورهای غربی شده است، افزود: امروز مرگ عواطف و رحم و مروت انسانی در جهان اتفاق افتاده است.

 

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مازندران با تاکید بر این که لبیک، معرفت افزایی و بدعت زدایی می خواهد ، بیان داشت: شخصیت عظیم پیامبر مهربانی ها و نیکی ها بیش از هزار و 400 سال جامعه بشری را صفا و صمیمیت بخشیده است.

 

وی در پایان با بیان این که از طریق وقف سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت نصیب انسان می شود، گفت: عمر این دنیا محدود بوده که برای جاودانه شدن باید باقیات و صالحاتی برای خود بگذاریم که از جمله آن وقف است./1314/پ202/ب1

ارسال نظرات