۰۲ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۲۳۷۱۷۴
مدیر زائران خارج از کشور آستان قدس رضوی تشریح کرد؛

راه‌های ارتباط زائران خارج از کشور با آستان قدس رضوی

خبرگزاری رسا ـ مدیر زائران خارج از کشور آستان قدس رضوی با بیان راه‌های آگاهی و اطلاع زائران خارج از کشور از برنامه‌های آستان قدس رضوی گفت: زائران خارج از کشور می‌توانند از طریق اتاق‌های گفتگوی مجازی در سایت امام رضا(ع) و گذاشتن آدرس و ایمیل یا با مراجعه حضوری به «دارالرحمه» واقع در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی با حرم مطهر ارتباط برقرار کننند.
آستان قدس رضوي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام باقری، مدیر زائران خارج از کشور آستان قدس رضوی، عصر سه شنبه در برنامه «معراج عشق» شبکه جام جم صدا و سیما به برنامه‌ها و اهداف بخش مدیریت امور زائران خارج از کشور حرم امام رضا(ع)اشاره کرد و گفت: زائران خارج کشور  برای ارتباط با حرم مطهر رضوی می‌توانند آدرس خود را به صورت حضوری یا مکاتبه‌ای با ارسال ایمیل به مدیریت زائران خارج از کشور آستان قدس رضوی اعلام کنند تا محصولات فرهتگی حرم مطهر امام رضا(ع) برای آنها فرستاده شود.

 

حجت الاسلام باقری با اشاره به سؤالات شرعی زائران خارج از کشور امام رضا(ع) اظهار داشت: در سایت آستان قدس رضوی، بخش زائران خارج از کشور، اتاق‌های گفتگوی مجازی تعبیه شده است که ضمن پخش برنامه‌های حرم به زبان فارسی، عربی و انگلیسی به سؤالات شرعی و اعتقادی نیز پاسخ داده می‌شود.

 

مدیر زائران خارج از کشور آستان قدس رضوی به خدمات فرهنگی آستان قدس رضوی به زائران امام رضا(ع) در خارج کشور اشاره و ابراز کرد: در حال حاضر برای سیزده هزار نفر در هشتاد کشور در زمینه سیره رضوی، محصولات فرهنگی از جمله کتاب، سی دی و ... پست می‌شود همچنین به ایمیل این افراد، کتب الکترونیکی نیز ارسال می‌شود.

 

وی با بیان راه‌های آگاهی و اطلاع زائران خارج از کشور از برنامه‌های آستان قدس رضوی گفت: زائران خارج از کشور می‌توانند از طریق اتاق‌های گفتگوی مجازی در سایت امام رضا(ع) و گذاشتن آدرس و ایمیل یا با مراجعه حضوری به «دارالرحمه» واقع در صحن جمهوری اسلامی حرم مطهر رضوی با حرم مطهر ارتباط برقرار کننند.

 

حجت الاسلام باقری در پایان یادآور شد: مدیریت زائران خارج از کشور آستان قدس رضوی، تاکنون زندگی نامه امام رضا(ع) را به بیست زبان زنده دنیا ترجمه کرده است که به همراه محصولات فرهنگی دیگر در «دارالرحمه» حرم مطهر رضوی به زوار غیر ایرانی ارائه می‌شود./908/پ202/س

ارسال نظرات