۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۳۷۶۴۸
در آذربایجان غربی؛

مسابقه بزرگ منادیان آسمانی برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر عامل مؤسسه دارالحافظین آذربایجان غربی، گفت: مسابقه بزرگ منادیان آسمانی با هدف ترویج فرهنگ دینی و شعار «هیهات منا الذله» امام حسین(ع) در سطح استان برگزار می‌شود.
مسابقه بزرگ مناديان آسماني

محسن رضایی، مدیر عامل مؤسسه دارالحافظین آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، چهارده معصوم(ع)، رهبران و بزرگان مکتب اسلام را بزرگ منادیان آسمانی در طول تاریخ دانست و اظهار داشت: این منادیان آسمانی همواره در مقابل ظلم و استبداد ستمگران ایستادند و به دلیل ایمان خالص و روح بلند و آسمانی‌شان هرگز سازش با مستکبران و زورگویان عالم را نپذیرفته و زیربار ذلت نرفته‌اند.

 

وی ادامه داد: مسابقه بزرگ منادیان آسمانی به مدیریت مؤسسه دارالحافظین قرآن کریم و به همت مردم انقلابی و قرآن دوست و مشارکت نهادهای دولتی از جمله ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و فرهنگ و ارشاد آذربایجان غربی برگزار می‌شود.
 
رضایی تصریح کرد: این مسابقه با هدف ترویج فرهنگ دینی و شعار «هیهات منا الذله» امام حسین(ع) در سطح استان اجرا می‌شود.
 
مدیر عامل مؤسسه دارالحافظین آذربایجان غربی اضافه کرد: ما باید جوانان کشورمان را با معارف دینی و مسأله ظلم ستیزی و ایستادگی در برابر ظالمان، آشنا کرده و امام حسین(ع) و سایر ائمه اطهار(ع) را به عنوان برترین اسوه و الگوی مقاومت در برابر مستکبران عالم معرفی کنیم.
 
وی با اشاره به طراحی قالب‌های متنوع هنری و دیجیتالی، خاطرنشان کرد: سعی شده است با طراحی بخش‌های دیجیتالی و قالب‌های هنری در جهت ارائه نرم‌افزارهای قرآنی جوانان متخصص در این زمینه در مسابقه شرکت داده شوند.
 
رضایی افزود: موضوعاتی که در این مسابقه ارائه می‌شوند در زمینه‌های شناخت ائمه اطهار(ع) و مصادیق استکبار ستیزی در طول تاریخ است.
 
وی گفت: حضرت محمد(ص) رحمة للعالمین و پیام‌آور صلح و دوستی، حضرت فاطمه(س) مادر عاشورایی، امام حسن مجتبی(ع) کریم اهل‌بیت(ع)، امام حسین(ع) و آداب و رسوم عزاداری سالار شهیدان، قیام حسینی و بیداری اسلامی، نهضت عاشورا الهام بخش انقلاب اسلامی و امام رضا(ع) امام مهربانی‌ها از جمله موضوعات همایش منادیان آسمانی است.
 
مدیر عامل دارالحافظین قرآن کریم آذربایجان غربی تصریح کرد: استکبار ستیزی، بصیرت عاشورایی، 9 دی، سی و ششمین دهه فجر، ثمره 15 سال مجاهدت و مقاومت، نیاز همه زمان‌ها به ولی فقیه و چرا تا ابد مرگ بر آمریکا، موضوعات دیگری است که علاقمندان می‌توانند با ارائه آثار خود در این موضوعات شرکت کنند.
 
رضایی به حضور کودکان در این همایش اشاره و ادامه داد: در این مسابقه همچنین بخش ویژه کودکان زیر 12 سال نیز طراحی شده است تا این عزیزان هم بتوانند با درک این مطلب ، آثار خود را در دو قالب نامه و نقاشی ارائه دهند.
 
وی افزود: مهلت ارسال آثار تا روز دهم بهمن ماه امسال است که بعد از داوری آثار رسیده به دبیرخانه مسابقات، به چند اثر برتر هر رشته جوایزی اهداء می‌شود.
 
 
مدیر عامل دارالحافظین آذربایجان غربی اظهار کرد: جمعاً 36 جایزه نفیس به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در مراسم اختتامیه که در طول دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، به صاحبان آثار برتر اهداء می‌شود./936/پ202/ب4
ارسال نظرات