۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
کد خبر: ۲۳۷۹۶۲
آیت الله شبستری:

حصر کمترین مجازات برای سران فتنه بود/ حماسه مردم در 9 دی توطئه دشمنان را خنثی کرد

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری گفت: حصر برای سران فتنه کمترین مجازات بوده و اگر محاکمه ای صورت گیرد، ممکن است مجازات شدیدتری اعمال شود.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی یکشنبه شب در دیدار با جمعی از مسؤولان شهرستان اهر، شجاعت، غیرتمندی و ولایتمداری را از شاخصه های مردم شهرستان اهر دانست و اظهار داشت: نقش مردم شهرستان اهر در عرصه های انقلابی و مذهبی ستودنی است.

 

وی با اشاره به آیه یُرِیدُونَ لِیُطْفِؤُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ، بدین معنا که مى‏خواهند نور خدا را با دهان‏هاى خود خاموش کنند، ولى خدا کامل‏کننده‏ نور خویش است، هر چند کافران خوش نداشته باشند، افزود: از صدر اسلام تاکنون مصادیق زیادی تحت عنوان این آیه قرار گرفته اند و خواستار خواموشی نور امامت و ولایت بوده اند، اما همه آن توطئه ها به لطف پروردگار خنثی شده است.

 

نماینده خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب دست های زیادی در صدد عدم موفقیت و به نتیجه نرسیدن انقلاب اسلامی ایران بود، اما همه آنها به لطف پروردگار و به خاطر بصیرت و زمان شناسی مردم ایران خنثی سده و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

 

وی تصریح کرد: از جمله توطئه های فراوانی که بر علیه انقلاب اسلامی انجام گرفته است، فتنه سال 88 بود و استکبار جهانی درصدد خاموش کردن نور انقلاب اسلامی ایران، که شاخه ای از نور الهی است بودند، اما به برکت ولایت فقیه و با مدیریت بی نظیر مقام معظم رهبری این توطئه ها خنثی شد.

 

نماینده ولی فقیه در استان آذرابیجان شرقی با اشاره به تلاش های برخی جریان های سیاسی برای رفع حصر سران فتنه، تصریح کرد: مطرح کردن این موضوع اشتباه است؛ چراکه از اول مسیر برای آنها مشخص بود، اگر سران فتنه اعتراف به گناه کرده و توبه می کردند، جمهوری اسلامی با رأفت با آنها برخورد می کرد.

 

وی ادامه داد: حصر برای سران فتنه کمترین مجازات بوده و اگر محاکمه ای صورت گیرد، ممکن است مجازات شدیدتری اعمال شود. البته حصر برای این اشخاص چندان زحمتی هم نداشته و حتی این اشخاص به مسافرت هم می روند و چندان اوضاع سختی ندارند.

 

آیت الله شبستری افزود: بعد از انتخابات معلوم شد که تقلب در انتخابات، بهانه ای بیش نبود و فتنه گران درصدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و برای به نتیجه رساندن اهداف شوم خود، از برخی کاندیداهای انتخابات به عنوان یک ابزار استفاده کردند و آشوب ها و توطئه هایی را رقم زدند.

 

نماینده خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: به برکت ولی فقیه و حماسه مردم در 9 دی سال 88 همه این توطئه ها خنثی شد و امیدواریم امسال نیز مردم ولایت‌مدار ایران با شرکت در تجمع مردمی 9دی بار دیگر ولایتمداری خود را متجلی کنند./935/پ202/ب6

ارسال نظرات