۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
کد خبر: ۲۳۸۲۳۳

بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت پنجمین سالروز حماسه ۹ دی

خبرگزاری رسا ـ اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در بیانیه ای ضمن گرامیداشت این حماسه، ۹ دی را نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی در واکنش به شیطنت دشمنان انقلاب دانست.
حماسه 9 دي

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت پنجمین سالروز حماسه 9 دی بیانیه ای صادر کرد که درمتن این بیانیه آمده است:

حماسه 9 دی یادآور و لایت مداری و پایداری ملت غیور و دلاور ایران اسلامی است که تحت بیرق ولی فقیه و لبیک گویان به منویات رهبرمعظم انقلاب، همچون همیشه با حضور به هنگام در صحنه، توطئه های شوم نظام استکباری را نقش بر آب ساختند.

این حضور میلیونی ملت مسلمان ایران، نشان هوش بالای سیاسی و اجتماعی مردم ما، در دفاع از آرمان ولایت بود.9 دی آزمون ولایتمداری جامعه دینی ما بود که در کش و قوس ماجرای احزاب و جریان های سیاسی، ثابت کرد که این خطِ اصالت انقلاب اسلامی است که متّکی به ولایت فقیه، ماندگار می ماند و بس!

حضور حماسی مردم در 9 دی ماه، نه تنها در تاریخ ایران اسلامی بلکه در صفحه های تاریخ جهان برای همیشه نقش بست و نشان داد که مردم ایران اسلامی، آنجایی که به مقدسات و نظام اسلامی شان هتک حرمت شود، نه تنها طاقت دیدن و ماندن ندارند بلکه چون سیل خروشان آماده هرگونه مقابله با هر نوع بی احترامی و هتاکی هستند.

حماسه تاریخی 9 دی نمایشگاه غیرت ملی ایرانیان در دفاع از نظام اسلامی در واکنش به شیطنت دشمنان انقلاب بود.9 دی به هویّت انقلابی مردم، به دشمن شناسی هوشمندانه آنان و به ارتباط صمیمانه بین نظام امامت و امّت تعلّق دارد.

امروز پس از گذشت 5 سال و فروکش کردن غبارها، جز معدودی، همگان قصّه فتنه را درس عبرت آموز گذر از گردنه ها یافته اند و امیدوارانه برای سربلندی و عزّت این سرزمین تلاش می‌کنند و امروز ریزش ها و سرافکندگی برای تحریک کنندگان فتنه، فتنه سازان، موج سواران فتنه و پشتیبانان خارجی فتنه باقیمانده است و رویش هایش برای ملت قهرمان ایران.

در همین راستا و در آستانه پنجمین سالروز این حماسه به یادماندنی، اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی همراه با شبکه های اجتماعی خود، روحانیون و مبلغین و بدنه مردمی شورای هیئات مذهبی، کانون مداحان، جمعیت بانوان فرهیخته، کانون های فرهنگی – تبلیغی، تشکل های دینی، همگام با همه مردم ولایی ایران اسلامی ضمن اعلام برائت و انزجار از حرکات فتنه 88 و فتنه گران، اعلام می دارد در پشتیبانی و تبیین و دفاع همه جانبه از اصول و مبانی نظام، بویژه سرمایه عظیم این انقلاب یعنی نعمت ولایت فقیه، لحظه ای درنگ ننموده و در برابر هرگونه فتنه داخلی و توطئه های خارجی در صحنه حضور داشته و ایستادگی خواهد کرد./934/د102/ب

ارسال نظرات