۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۲۳۸۴۵۱
استاد حوزه و دانشگاه:

مرزبندی با دشمنان قسم خورده از اصول نظام است/ حماسه 9 دی متعلق به همه مردم ایران است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر مرزبندی با دشمنان قسم خورده نظام گفت: حماسه 9 دی اوج این مرزبندی بود و همه آحاد مردم در آن حضور داشتند و متعلق به آنها است.
حجت الاسلام رسول ملکيان اصفهاني

حجت الاسلام رسول ملکیان، استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان پیرامون تحلیل و بررسی شاخصه های حماسه 9دی گفت: گروه های زیادی در خصوص 9دی سخن و نظرات مطرح کردن از جمله رهبر و مردم فعالان سیاسی و غیره.

 

وی افزود: بررسی ابعاد مختلف فتنه88 و بررسی شاخصه ها و پیامدهای حماسه 9دی  را باید از چهار منظر  مرتبط با 4 قشر مختلف مردم، خواص، مسؤولان و رهبر مورد ارزابی قرار داد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه  ادامه داد: نظر مردم و رهبر در این فتنه درست بود اما سخنان و عملکرد و مواضع برخی از خواص و مسؤولان در این زمینه خوب  و صحیح نیست و متأسفانه آثار انحراف مشهود است.

 

حجت الاسلام ملکیان گفت: از این رو باید حماسه 9دی را یک حرکت خودجوش و منظم از همه اقشار مردم برای حفظ نظام اسلامی دانست و مراقب بود تا افرادی سعی در تصاحب آن نداشته باشند.

 

وی ادامه داد: برخی افراد و احزاب سیاسی سعی دارند حماسه 9 دی را به خود منتصب کنند  که با واقعیت منطبق نیست، چرا که حظور همه احاد مردم  در حماسه 9دی و از همه اقشار مبین این مطلب است که جماعت مسلمان ایرانی با هر سلیقه و نظری پشتیبان ولایت فقیه ونظام اسلامی هستند.

 

این پژوهشگر علوم اسلامی تصریح کرد: هر چقدر از فتنه 88 می گذرد حقایق آن آشکارتر می گردد، حماسه 9دی نقاط حساس و مهم انقلاب است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.

 

وی اذعان کرد: امسال هم 9 دی بسیار بسیار نسبت به سال های گذشته مهم است و بایستی که همچون 9 دی سال 88 با شکوه و قدرتمند مردم ایمانی و انقلابی جمهوری اسلامی ایران به صحنه آمده و همچون گذشته دشمنان را ناکام کنند و پاسخی هم به بعضی از یاوه گویان داخلی بدهند.

 

حجت الاسلام ملکیان در پایان اظهار داشت: امیدواریم افراد ساده لوحی که بازی خورده فتنه 88 هستند به خود آمده و با برائت از دشمنان خارجی و دشمنان قسم خورده نظام فاصله و مرزهای خود را مشخص کنند؛ بنابراین همه ما باید مواظبت کنیم که ارکان مقدس نظام جمهوری اسلامی به دست فتنه گران نیفتد./939/ت302/ب6

ارسال نظرات