۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۷
کد خبر: ۲۳۸۵۲۰
مدیر حوزه علمیه تهران خبر داد؛

برگزاری اجتماع طلاب و فضلای تهران به مناسبت سالگرد 9دی با سخنرانی آیت الله خاتمی

خبرگزاری رسا ـ اجتماع باشکوه طلاب و فضلای تهران در مصلای امام خمینی(ره) به مناسبت سالگرد حماسه 9دی با سخنرانی آیت الله سید احمد خاتمی برگزار می شود.
آيت الله خاتمي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اجتماع باشکوه علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه تهران به مناسبت پنجمین سالگرد حماسه 9دی در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می شود.

 

حجت الاسلام حبیب الله غفوری مدیر حوزه های علمیه استان تهران در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: مراسم پنجمین سالگرد حماسه 9دی روز چهارشنبه دهم دیماه از ساعت 9 صبح در محل مصلای امام خمینی(ره) آغاز می شود.

 

مدیر حوزه علمیه تهران گفت: در این مراسم آیت الله سید احمد خاتمی عضو هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری سخنرانی خواهد کرد.

 

حجت الاسلام غفوری در ادامه سخنان خود با تاکید بر گرامی داشت سالگرد حماسه 9دی، این روز را مانور بزرگ مردم متعهد، انقلابی و ولایت مدار ایران اسلامی در برابر فتنه گران دانست.

 

وی افزود: در پی حوادث سال 88 و با هتک حرمت عاشورای حسینی و تعرض فتنه گران به مقدسات دینی و ارکان نظام، خشم مردم به اوج رسید و مردم با خروش حماسی خود در 9دی در سراسر کشور خط بطلانی بر فتنه کشیدند.

 

مدیر حوزه علمیه تهران یادآورشد: ملت ایران هیچ گاه خیانت فتنه گران را فراموش نخواهند کرد و هر ساله باشکوه تر از سال قبل حماسه 9دی را گرامی خواهند داشت. /924/پ203/ج

ارسال نظرات