۱۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۷
کد خبر: ۲۳۸۶۶۶
فرمانده سپاه عاشورا:

ولایت‌فقیه مواضع نظام سلطه را به خطر انداخته است

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان گفت: اکنون مهم‌ترین عملکرد دشمنان علیه نظام اسلامی ایران در قالب تهاجم فرهنگی و جنگ نرم متمرکز شده است.
سردار غلام عسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام‌عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در جمع تعدادی از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج با اشاره به این‌که انقلاب اسلامی ایران ابهت شرق و غرب را در هم شکست، اظهار داشت: انقلاب مردمی ملت ایران که برگفته از آموزه‌های حسینی و علوی بود، قدرت پوشالی مستکبران را رسوا کرد.

 


وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران و نظام ولایی حاکم بر کشور تمامی مواضع و منافع نظام سلطه در منطقه را به خطر انداخته است، خاطرنشان کرد: نظام سلطه و استکبار از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به منظور جلوگیری از این روند تاکنون در پنج مرحله اقدام به ضربه زدن علیه انقلاب کرده است.

 


سردار کریمیان تصریح کرد: جریان قومیت گرایی در مناطق مختلف کشور، جنگ تحمیلی هشت ساله علیه نظام با حضور 44 کشور دنیا، کاهش اعتقادات دینی مردم، اعمال تحریم های اقتصادی و تهاجم فرهنگی به عنوان پنج مرحله و اقدام اساسی دشمنان علیه انقلاب شناخته می‌شوند که خوشبختانه با تدابیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب تاکنون شکست خورده است.

 


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که هم اکنون مهم‌ترین عملکرد دشمنان علیه نظام اسلامی ایران در قالب تهاجم فرهنگی و جنگ نرم متمرکز شده است، افزود: دشمن در این جنگ درصدد تغییر سبک فرهنگ زندگی، اعمال تحریم ها، بد بین کردن مردم نسبت به آرمان های انقلاب اسلامی ایران، کاهش اعتقادات دینی مردم و در نهایت کاهش حضور مردم در عرصه های مختلف است.

 


وی فتنه 88 را توطئه ای از پیش تعیین شده در راستای اعمال جنگ فرهنگی علیه انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: حماسه 8 و 9 دی ملت ایران که با بصیرت ولایی همراه بود، تمامی توطئه‌ها و برنامه‌های دشمن را به هم ریخت و خون تازه‌ای در رگ‌های انقلاب اسلامی ایران جاری کرد.

 


سردار کریمیان با تأکید بر توجه به ظرفیت‌های وحدت‌بخش حماسه 9 دی گفت: وحدت در سایه ولایت معنا می یابد، هم اکنون رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تمرکز قدرت و اقتدار ایران اسلامی بوده که با توجه به رهبری های داهیانه ایشان باید کشور را به سمت توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگ اسلامی سوق دهیم.

 


فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این‌که هر کشوری به منظور رویارویی با دشمنان نیازمند وحدت و اقتدار ملی، رهبری قاطع، توسعه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی و حضور همه گیر در تمامی صحنه ها دارد افزود: انقلاب اسلامی ایران هم اکنون تمامی این ویژگی ها را دارد، اما باید توجه بیشتری در این زمینه داشته باشیم.

 


وی فرهنگ علوی و حسینی را عامل پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: 9 دی ماه سال 88 ملت ایران اسلامی با خروش خود علیه استکبار نشان دادند که همیشه در صحنه بوده و با ایمان، تقوا، اعتقاد به فرهنگ علوی و حسینی آماده دفاع از انقلاب و اسلام هستند./935/پ202/ب4

ارسال نظرات