۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۲۳۹۲۱۱
نماینده ولی فقیه در سپاه مطرح کرد؛

وهابیت، اسلام سکولار و تشیع افراطی سه معضل اصلی جهان اسلام

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وهابیت تکفیری، اسلام سکولار و تشیع افراطی را سه معضل مهم در جهان اسلام دانست و گفت: تنها راه از بین بردن دسیسه های دشمنان اسلام، حفظ وحدت و بصیرت افزایی است.
حجت الاسلام علي سعيدي حجت الاسلام و المسلمين علي سعيدي، نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با بیان این‌که امام خمینی(ره) پرچم اتحاد مسلمانان جهان را به دست گرفت، اظهار داشت: رهبر کبیر انقلاب در راستای آینده نگری و نگرش به عمق استراتژیک جهان اسلام، مسلمانان را به وحدت و انسجام دعوت می کردند و پس از ایشان نیز مقام معظم رهبری این کار را ادامه دادند.
 
وی در ادامه گفت: امام خمینی(ره) مهم‌ترین معضل جهان اسلام را همین تفرقه ها می دانستند که موجب چند دستگی مسلمانان و از بین رفتن وحدت شان می شود؛ ایشان در جهت علاج این آفت به دنبال ایجاد یک نوع روشنگری گسترده در جهان اسلام بودند.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: استکبار پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دست بکار شد و تفرقه افکنی در بین مذاهب اسلامی را افزایش داد تا از پیشرفت اسلام جلوگیری کند؛ دشمنان اسلام به خوبی می دانستند که اگر روزی مسلمانان در یک صف واحد قرار گیرند، تمام ظالمان و مستکبران عالم از بین خواهند رفت.
 
وی با بیان این‌که امروزه سه نوع اسلام دروغین در جهان تبلیغ می شود، تصریح کرد: نخستین آنها اسلامی است که وهابی ها از عربستان آن را تبلیغ می کنند؛ دومین آنها اسلام سکولار است که از ترکیه تبلیغ می شود و سومین اسلام دروغین، گروه هایی هستند که با اسم تشیع در حال فعالیت هستند و موجب اختلافات بسیاری در میان شیعیان و اهل تسنن شده اند.
 
حجت الاسلام والمسلمین سعیدی افزود: این گروه های افراطی با توهین به مقدسات اهل تسنن با عنوان دفاع از اهل بیت(ع) و یا با وارد کردن بدعت های مختلف به دین و تشیع موجب تخریب چهره اسلام و بخصوص شیعیان شده اند.
 
وی در ادامه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران همیشه یکی از حامیان اصلی مردم مظلوم فلسطین بوده است و امروز ما می بینیم که مردم اهل تسنن فلسطین ایرانیان را برادران دینی خود می دانند و همیشه سعی می کنند به ایرانیان ابراز علاقه کنند؛ چراکه دریافته اند شیعه واقعی به دنبال حفظ وحدت و یاری مسلمانان است.
 
نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان گفت: داعش نیز از دیگر محصولات غرب برای تخریب چهره اسلام است؛ این گروه تروریستی با پرچم " لا إله إلا الله" به قتل عام مردم بی گناه می پردازد و تنها راه از بین بردن این دسیسه های دشمنان اسلام، حفظ وحدت و بصیرت افزایی است./814/ت302/ج
ارسال نظرات