۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۲۴۰۱۰۷
حداد عادل:

هدف ما پیروزی اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم است

خبرگزاری رسا - حداد عادل با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنای کار ما بر این است که انتخابات مجلس آینده با پیروزی اصولگرایان همراه باشد.
حداد عادل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پنجمین همایش وحدت اصولگرایان که 18 دیماه در مصلای تهران برگزار شد، گفت: اقتصاد مقاومتی از شاخص های فهرست اصولگرایان است.
 
وی افزود: ایمان، اخلاق اسلامی، اعتقاد به حکومت اسلامی و تلاش بر پایه حکومت اسلامی و مقابله به نظر سکولار مبنی بر جدایی دین از سیاست از اصول اصولگرایان است.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از رفتار های خونخواران در منطقه و محاصره چندین هزار انسان بیگناه، اظهار کرد: اصولگریان معتقد به صلح و حق طلبی در همه عرصه ها اسلامی و بین المللی هستند.
 
حداد عادل با اشاره به شاخص های اصولگرایی، خاطرنشان کرد: اعتقاد به خد و تکیه نکردن به بیگانه، اعتماد به رهبری و جهاد و توسعه علمی و نکاتی که مقام معظم رهبری به آن اشاره فرموده انداز سرمایه های اصولگرایان است.
 
وی با انتقاد از برخی افراد که اعتقادات افراطی دارند، اظهار کرد: ما نباید از میدان خارج شویم و این اصول ما است که آن را از انقلاب فرا گرفته ایم.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: اعتدال و تفریط مربوط به شیوه عمل است.
 
حداد عادل با اشاره به اینکه مردم در همه حال متوجه بی صداقتی ها می شوند، گفت: مردم هوش غریزی دارند و علی رغم تبلیغات زیبا در سال 88 متوجه واقعیت ها شدند.
 
وی با اشاره به حماسه 9 دی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی یک برهان بر فهم مردم و نشانه بصیرت مردم بود که با وجود حرف های زیبا در فاصله خرداد سال 88   تا دی ماه سال 88 متوجه نیت های زشت این صحبت های زیبا شدند و به خیابان ها آمدند.
 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آنچه بین سال های 76 تا 84 در جامعه گذشت: گفت : در این سال ها کشور چنان دچار جدل و جدال شد که مردم در انتخابات سال 84 نسبت به فضای آلوده و در هم برهم واکنش نشان دادند.
 
حداد عادل افزود: در این دوران مطبوعات، قدرت و تریبون در اختیاری گروهی بود که سعی داشتند دوباره همان رفتار را در جامعه اجرا کنند و مردم به تجربه ای که کسب کرده بودند عکس العمل نشان دادند.
 

وی با بیان اینکه اصولگرایان باید با درک عمیق و دقیق در همه شرایط وحدت داشته باشند، گفت: امروز شرایط کشور ما با گذشته متفاوت است و ما باید تصمیمی که می گیریم با گذشته متفاوت باشد./818/پ202/ج

ارسال نظرات