۱۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: ۲۴۰۲۲۴
مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران:

مشکلات امروز جامعه بشری نتیجه فاصله گرفتن از سیره نبوی است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر این که دوری از سیره پیامبر گرامی اسلام عامل مشکلات جامعه بشری است، گفت: محبت به پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) باید همراه با معرفت و بصیرت باشد.
مدير کل اوقاف و امور خيريه مازندران

گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ستاد علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران امروز در مراسمی که به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام در ساری برگزار شد با بیان این که پیامبر گرامی اسلام بهترین و کامل ترین الگوی بشریت است، گفت: حضرت محمد(ص) خاتم انبیا و قهرمان بی نظیر همه عظمت ها در تاریخ است.

 

وی با بیان این که هفته وحدت فرصت مناسبی برای تحقق بیشتر اتحاد اسلامی است، افزود: صلح، دوستی و برادری در عصر حاضر امری لازم و ضروری است چرا که دشمنان اسلام برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان از هیچ توطئه‌ای دریغ نمی‌کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: وجود هرگونه تفرقه و جدایی بین مسلمان از نقشه های شوم رژیم صهیونیستی است که در تلاش هستند تا مسلمانان را از هم جدا کنند و باید با هوشیاری کامل دشمنان را ناکام سازیم.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که هفته وحدت از دوراندیشی های امام راحل است و باید همه مسلمانان، قدر آن را بدانند، گفت: متفکران و اندیشمندان با بیان اهمیت وحدت برای دنیای اسلام در برهه کنونی که قدرت های استکباری از هر سوی مسلمانان را مورد هجمه‌های خود قرار دادند، دست به روشنگری زده تا بیداری اسلامی به همه دنیا منتقل شود.

 

وی، پیامبر اکرم(ص) را محور وحدت امت اسلامی دانست و با بیان این که مسلمانان جهان باید با دوری از مسائل تفرقه انگیزانه، قرآن کریم، اسلام، پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت(ع) را محور تقویت وحدت خود قرار دهند، افزود: توجه به این اصل کشورهای اسلامی را در برابر توطئه افکنی های دشمنان بیمه خواهد کرد. 

 

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که در قرآن کریم بزرگ ترین مدال های افتخار به پیامبر اکرم داده شده است، بیان داشت: حضرت محمد(ص) جامع همه فضایل و کمالات انسانی و ترجمان رعایت عدالت، انصاف، صدق و خلوص ایثار است.

 

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: پیامبر اکرم با داشتن اخلاق نیکو و همراه با تکریم مردم عامل گسترش اسلام بوده است که قلوب انسان های بسیاری را دلداده خود می کند.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندان با بیان این که گفتمان پیامبر اکرم حرکت در مسیر مبارزه با ظلم و استکبار است، ادامه داد: حضرت محمد(ص) هیچ گاه سر تعظیم و تسلیم در برابر زورگویان فرو نیاورده است.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران و جهان اسلام با همان اندیشه تا به امروز توانسته است در مقابل دشمنان دین و اهل بیت (ع) بماند و در برابر زیاده خواهی های غرب و استکبار ایستادگی کند.

 

حجت الاسلام علیزاده با بیان این که سیره عملی پیامبر راه نجات بشریت است، گفت: امروز اندیشه و مکتب پیامبر اکرم پر طرفدارترین مکتب بوده و جلسات برای اهل بیت(ع) تلاقی دلدادگی و عشق است.

 

مدیرکل اوقاف و امورخیریه مازندان با تاکید بر این که دوری از سیره پیامبر گرامی اسلام عامل مشکلات جامعه بشری است، خاطرنشان کرد: محبت به پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) باید همراه با معرفت و بصیرت باشد./950/پ202/ب1

ارسال نظرات