۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۲۴۰۴۲۸
مسؤول شورای هماهنگی مازندران:

انقلاب اسلامی منشأ بسیاری از تحولات در جهان اسلام بوده است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران منشأ بسیاری از تحولات در جهان اسلام بوده است، بیان کرد: امروز بیداری اسلامی که در همه ملل های مختلف جهان در حال شکل گیری است از برکات ارزشمند این انقلاب است.
امام جمعه موقت ساري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت‌الاسلام یوسف‌ یوسف‌پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان با بیان این که دهه فجر نشان داد که برای مردم ایران خواستن توانستن است، ادامه داد: در دهه فجر ثابت شد که ملت ایران می توانند در همه عرصه ها به خود متکی بوده و بر قله‌های رفیع افتخارات در همه زمینه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بایستند.

 

حجت الاسلام یوسف پور افزود: امام راحل در این دهه تولدی دوباره به جان ایران بخشید و سلسله منحوس شاهنشاهی را از ریشه قطع کرد و همین امر باعث شد تا این حرکت در تاریخ ایران اسلامی نقطه‌ای تعیین کننده قرار بگیرد.

 

وی بیان داشت: هر روز این دهه یادآور حماسه‌آفرینی‌های مردم اسلام دوست ایران است که با توکل به خداوند متعال و با عزمی راسخ توانستند رژیم سلطه ستم شاهی را از پای درآورده و آن را سرنگون سازند و به جای آن اسلام ناب محمدی را جایگزین کنند.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی ایران منشأ بسیاری از تحولات در جهان اسلام بوده است، بیان کرد: امروز بیداری اسلامی که در همه ملل های مختلف جهان در حال شکل گیری است از برکات ارزشمند این انقلاب محسوب می شود که به برکت وجود امام خمینی(ره) و خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی شکل گرفته و توسعه یافته است.

 

حجت الاسلام یوسف پور با تاکید بر این که روحانیت با اتکای به اسلام ناب و بازسازی اندیشه دینی توانست اصلاحاتی عمیق و بنیادین در نظام اجتماعی ما به وجود آورد، گفت: شکل‏گیری یک نظام دینی و طرح دین در قالب یک نظام در راستای همین مقوله است.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، درباره شروع برنامه‌دهه فجر استان گفت: مراسم دهه فجر استان از فرودگاه ساری با حضور مسؤولان استانی شروع و به سمت گلزار شهدا ادامه پیدا می‌کند.

 

وی با بیان این که برای اطلاع‌رسانی مناسب از برگزاری برنامه‌های دهه فجر نیاز به همکاری مسؤولان استان است افزود: زمینه‌سازی برای اطلاع‌رسانی درست برنامه‌ها در استان انجام شود.

 

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اضافه کرد: 36 سال عزت و سربلندی در پرتو انقلاب اسلامی برای کشور ما ایجاد شد و باید تلاش کنیم که پایداری نظام اسلامی همچنان تداوم داشته باشد

 

استاندار مازندران نیز در ادامه این جلسه با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران انقلاب پابرهنگان و مستضعفین بود، تصریح کرد: انقلاب ما از مساجد و حسینیه ها و با هدایت روحانیت آغاز شد.

 

ربیع فلاح، بازشناسی پیروزی انقلاب اسلامی برای نسل جوان را بسیار مهم دانست و ادامه داد: همه ما در قبال انقلاب و ارزش های آن رسالت سنگینی بعهده داریم.

 

وی با بیان این که همه اقشار مردم در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند، تاکید کرد: امروز نیز برگزاری مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر باید با مشارکت گسترده و حضور پرشور همه مردم همراه باشد.

 

استاندار مازندران، دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران را یکی از برنامه های مهم دهه فجر دانست و اظهار داشت: مدیران حتماً باید در این برنامه ها حضور پیدا کنند و این خانواده های عزیز را تکریم کنند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات