۲۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۵
کد خبر: ۲۴۰۴۶۵
نماینده مجلس:

استراتژی نظام اسلامی قومیت گرایی نیست

خبرگزاری رسا ـ نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: استراتژی امام و نظام کرد هراسی و ترک هراسی، ارمنی و مسیحی هراسی نیست بلکه کثرت در عین وحدت است.
نماينده مردم نقده و اشنويه در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرگزاری رسا در ارومیه، عبدالکریم حسین زاده، نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی امروز در همایش وحدت و امنیت که با حضور رییس مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از روحانیان و علمای شیعه و سنی در مصلای ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: مدارا کردن بعضا در مواردی مشاهده می شود که پذیرش امری صرفا از سر تسلیم باشد.

 

وی در ادامه به سطوح مختلف مدارا اشاره کرد و افزود: صحه گذاری پرشور و اشتیاق به وحدت از سطوح مهم مدارا است که در عین کثرت که سبب ایجاد تفاوت می شود خلقت بشری را بازنمودی از آفرینش کردار می داند.

 

حسین زاده ادامه داد: هدف از خلقت و آفرینش این بوده است که هریک سبب ساز توسعه باشند.

 

وی در ادامه به حضور مقام معظم رهبری در سازمان ملل اشاره کرد و گفت: در زمان حضور ایشان در سازمان ملل ایشان فرمودند که ما از هر چیزی به صلح نزدیک تریم و جانم، حیاتم و مماتم فدای وحدت باد و تمامی توصیه های ایشان در باب حفظ وحدت و یگانگی بوده است.

 

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مدارا میزان مسالمت آمیز در میان مردم است که دارای هویت ها، گرایش ها و حتی تاریخ های متفاوت است که در بهترین کیفیت قرار دارد.

 

وی اضافه کرد: استراتژی امام و نظام کرد هراسی و ترک هراسی، ارمنی و مسیحی هراسی نیست بلکه کثرت در عین وحدت است که کسی نمی تواند منکر این امر باشد چرا که اگر فردی دارای اعتقادات دینی باشد باید پیرو این امر نیز باشد.

 

حسین زاده خاطرنشان کرد: همه مردم باید روا دار باشند تا بتوانیم در راستای اهداف والای امام و مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

 

وی تصریح کرد: تقریب مذاهب به عنوان پروژه ای عظیم در اختیار دشمنان اسلام قرار گرفته است تا با این روش اسلام هراسی نمایند ولی با وجود بیداری امت اسلامی و رهبری آگاهانه مقام معظم رهبری این هدف شوم نابود خواهد شد.

 

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: با وحدت عملی می توان هویت و وحدت عملی را در استان به پیروی از مقام عظمای ولایت نشان دهیم./936/پ202/ب4

ارسال نظرات