۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: ۲۴۰۶۴۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اردبیل:

دهه فجر آوردگاهی برای نشان دادن رشد و بالندگی انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، پیروزی انقلاب اسلامی را معجزه قرن در استیلا بر حاکمیت ظالمان و افراد مستبد دانست و گفت: دهه فجر آوردگاهی عظیم برای نشان دادن ابعاد مختلف رشد و بالندگی انقلاب اسلامی است.
اطلاعيه دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، صبح امروز در جلسه ستاد گرامیداشت برنامه‌های دهه فجر در اردبیل، خاطرنشان کرد: در سخت‌ترین شرایط که هیچ امیدی به تغییر و تحول در کشور و احیای اسلام ناب نبود شخصیتی از زمره سلاله پاک رسول‌الله (ص) به پا خاست و ندای ارزش‌ها، اعتقادات و باورهای دینی را برای حاکم شدن در جامعه و رخت بر بستن بساط ظلم، ستم و بیداد سر داد تا ملت ایران و حتی ملت‌های آزادیخواه را با خود همراه کند و هیمنه استکبار و اهریمنان آن را نابود کند.

 

وی از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان معجزه قرن در استیلا پیدا کردن بر حاکمیت ظالمان و افراد مستبد یاد کرد و گفت: دهه فجر آوردگاهی عظیم برای نشان دادن ابعاد مختلف رشد و بالندگی انقلاب اسلامی است که در 36 سال اخیر به حدی از بلوغ رسیده که زمینه را برای اعتلای روزافزون برای امت اسلامی فراهم کرده است.

 

حجت الاسلام نظرپور، تصریح کرد: ما در آستانه برگزاری رویداد عظیم دهه فجر باید به نحوی برنامه‌ریزی‌ها و اقداماتمان را انجام دهیم تا در کنار ایجاد فضای همبستگی اجتماعی جشن‌های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب با شکوه هر چه تمام‌تر در جای جای استان اردبیل برگزار شود.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اظهار داشت: کمیته‌های کاری و برنامه‌ریزی‌های منسجم در این ارتباط شکل گرفته و در حال تدارک و تهیه برنامه‌های متنوعی هستیم تا این ایام پر خیر و برکت همراه با سرور برای ملت ایران به شایستگی برگزار شود.

 

حجت الاسلام نظر‌پور در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: نقطه اوج این برنامه‌ها گرامیداشت راهپیمایی 22 بهمن و نشان دادن عزم و اراده‌ای دیگر در دفاع از انقلاب اسلامی است که در قالب راهپیمایی با شکوه ملت ایران تجلی و تبلور حقیقی پیدا کرده و زمینه برای عزت و عظمت بیشتر در جامعه اسلامی فراهم می‌آید.

 

وی بیان کرد: جشن‌های دهه فجر امسال باید با محوریت خود مردم و با رویکرد همدلی و هم‌افزایی بیشتر در سطح جامعه برگزار شود که قطعاً ادامه این فرآیند می‌تواند نتایج مثبت و سازنده‌ای را نیز به همراه داشته باشد./937/پ203/ب4

ارسال نظرات