۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۲۴۰۶۹۰
صفار هرندی:

فعالیت بسیج در عرصه رسانه ضروری است/ رسانه‌های داخلی با وحدت در مقابل دشمن بایستند

خبرگزاری رسا ـ صفار هرندی با بیان این‌که امروز همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی، نظام و میراث معنوی امام راحل دارند باید با وحدت در مقابل دشمن بیرونی ایستادگی کنند،‌ گفت: کسانی که با استفاده از رسانه‌های داخلی سنگ بیرون را به سینه می‌زنند فرصت رسانه‌ای داخلی را می‌سوزانند.
دکتر محمدحسين صفارهرندي، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز بسیج رسانه در یادبود شهید غلامرضا رهبر و شهید احمد رستگار که در سالن شماره یک نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، ضمن درود بر ارواح شهیدان و امام راحل گفت: زمانی‌که انقلاب اسلامی ایران در مقابل رژیم ستم‌شاهی به پیروزی رسید دشمن حاضر به پذیرش انقلاب اسلامی نبود بر همین اساس بر حسب ضرورت بسیج در دفاع از این مرز و بوم شکل گرفت.

 

وی با اشاره به فرمایشی از امام راحل مبنی این‌که ملتی که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون بسیجی داشته باشد، افزود: زمانی بسیجیان از هر قشری با دغدغه حفظ نظام و عهدی که با خدای خود داشتند برای جانبداری از مظلوم و شوریدن به ظالم در صحنه جبهه و جنگ حاضر شدند امروز نیز بسیجیان با تمام شدن جنگ در عرصه سازندگی و علمی حاضر شدند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: امروز نیز بسیجیان رنگ بسیجی خود را از دست نداده و ناروایی را در مواجهه با ناهنجاری‌ها تحمل نکرده و زبان به شکوه گشودند، نخستین اعتراض آنها در مقابل کسانی بود که به آنها گفتند «دوره شما به سر رسیده در مسائلی که به شما ربطی ندارد دخالت نکنید»، این نوعی ناسپاسی نسبت به ولی‌نعمت‌های ایجاد آرامش و آسایش در این کشور است.

 

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد با اشاره به حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: امروز امثال بسیجیانی چون شهید تهرانی مقدم بازدارندگی دشمن از طریق علم در آن سوی مرزها را احساس کرده و در این رابطه پاسخ دشمن را کوبنده داده و با این کار خود به ما امنیت بخشیدند، همچنین بسیجیانی نیز در راستای خودکفایی کشور همت کردند.

 

صفار هرندی با اشاره به این که امروز به فعالیت بسیج در عرصه رسانه نیاز است، گفت: امروز که بسیج در صدد مقابله با جبهه رسانه‌ای دشمن است برخی احساس خطر کردند چرا روزی که شهید باقری که یک روزنامه‌نگار بود و به جبهه رفت و شهید شد احساس خطر نکردند از تجمع رسانه و قدرت بسیج احساس خطر می‌کنند، آیا به نظر آنها بسیجی مرده خوب و زنده آن خطرناک است اگر چه روح بسیجیان شهیدی چون همت و باکری زنده است و این خطر را امتداد می‌دهد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اشتباه و غفلت برخی عنوان کرد: اگر امروز دیپلمات موفق ما با اقتدار سر میز مذاکره می نشیند و خطاب به آن مردک آمریکایی می‌گوید حواستان باشد که گوشت تن شما زیر دندان‌های ما در این منطقه است به اتکای همین شهید همت و باکری‌ها است چرا ناسپاسی می‌کنید در حالی‌که می‌دانید با ظرفیتی که این شهدا ایجاد کردند شما امروز با سربلندی می‌توانید حرف بزنید.

 

وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد در ادامه گفت: امروز همه کسانی که دل در گرو انقلاب اسلامی، نظام و میراث معنوی امام راحل دارند باید با وحدت در مقابل دشمن بیرونی ایستادگی کنند، کسانی که با استفاده از رسانه‌های داخلی سنگ بیرون را به سینه می‌زنند فرصت رسانه‌ای داخلی را می‌سوزانند.

 

صفار هرندی با اشاره به جریان فتنه در فرانسه اظهار داشت: اگر در پاریس فتنه‌ای سبب ضربه خوردن به گوشه‌ای از جهان غرب شود برای رسانه‌های آنها دنیا عزاخانه می‌شود اما اگر در اقصی نقاط کشور ما جریان تروریست به جان مردم بیفتد برای آنها دغدغه ایجاد نمی‌کند.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تنظیمات برخی آن میزان که با بیرون از مرزها آشنا است با دورن آشنا نیست، گاهی برخی رسانه‌های ما حاضر نیستند راهپیمایی 22 بهمن که روز ملی همه ایرانیان است را به تصویر کشیده و نشان دهند اما یک تظاهرات چند هزار نفره در غرب برای آنها ارزش خبری پیدا می‌کند./807/پ202/ب4

ارسال نظرات