۲۵ دی ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۱
کد خبر: ۲۴۱۱۱۷
رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس:

سکوت در برابر مفسدان اقتصادی و فتنه گران خیانت به کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم شهر همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر نماینده‌ای که در برابر مفاسد اقتصادی و فتنه گران سکوت اختیار کند و یا از آن‌ها حمایت می‌کند، خائن به مردم کشور است و آن‌ها باید از مجلس اخراج شوند.
خجسته، رييس کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر خجسته، نماینده مردم شهر همدان در مجلس شورای اسلامی، عصرامروز در جلسه طلاب، علمای و فضلای استان همدان با بیان این که طلاب و علما علمداران مبازره با تهاجم فرهنگی غرب هستند، گفت: استکبار جهانی با تمام امکانات و ابرازهایش برای تخریب عقاید جوانان کشور تلاش می‌کند و مسؤولان نظام برای مبارزه با این تهاجم فرهنگی باید برنامه‌ریزی کنند.

 

 

خجسته بیان کرد: مسؤولان نظام و نمایندگان مجلس دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کارهایشان قرار دهند و در مسیر توسعه و سازندگی کشور گام‌های اساسی بردارند.

 

 

نماینده مردم شهر همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس نباید اجازه دهند که سران و حامیان فتنه پست‌های کیدی نظام را عهده‌دار شوند.

 

 

خجسته اظهار داشت: متأسفانه برخی از نمایندگان به حاشیه‌سازی و التهاب سازی در فضای مجلس روی آورده‌اند و از سران فتنه حمایت می‌کنند و به طور قطع از سوی نمایندگان ولایت‌مدار جواب آن‌ها داده خواهد شد و اجازه نطق را به آن‌ها نخواهند داد.

 

 

نماینده مردم شهر همدان در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: متأسفانه برخی از نمایندگان که از سوی مفاسدان اقتصادی در مجلس تطمیع شده‌اند و در موضوع مبارزه با مفاسد اقتصادی که از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است، سکوت اختیار کرده‌اند؛ هر نماینده‌ای که در برابر مفاسد اقتصادی و فتنه گران سکوت اختیار کند و یا از آن‌ها حمایت می‌کند، خائن به مردم کشور است و آن‌ها باید از مجلس اخراج شوند.

 

 وی به مذاکرات هسته‌ای و قراردادهای ایران با کشورهای جهان اشاره کرد و گفت: کشورهای دنیا درصدد رایزنی و مذاکره با کشور ایران هستند ولی هیچ کدام از این کشورها قابل اطمینان نخواهند بود و هیچ زمانی ایران در مذاکرات با کشورهای شرق و اروپایی دست از آرمان‌هایش بر نخواهد داشت.

 

 

 خجسته به حوادث و ناآرامی‌های به وجود آمده در کشور عراق و سوریه اشاره کرد و افزود: نظام جمهوری اسلامی پاسداری از کشور عراق را از اولویت های خود می داند./998/پ202/ج

ارسال نظرات