۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۲۴۱۵۸۳
استاد حوزه علمیه مازندران:

تفرقه میان پیروان ادیان الهی هدف نشریه فرانسوی بود

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران با محکوم کردن اقدام موهن نشریه فرانسوی گفت: این حرکت صهیونیستی با هدف ایجاد تفرقه در میان پیروان ادیان الهی صورت گرفته است.
امام جمعه محمودآباد

حجت الاسلام سید داود موسوی، استاد حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با محکومیت توهین به پیامبر گرامی اسلام، گفت: در روزهای نخستین آغاز سال نو مسیحی که باید نوید سالی همراه با صلح و دوستی میان ملت های جهان و پیروان ادیان الهی باشد حرکتی برای تفرقه در کشور فرانسه صورت گرفته است.

 

امام جمعه محمودآباد افزود: متاسفانه در اقدامی مشکوک که سابقه موارد مشابه در کارنامه صهیونیست ها در سطح جهان برای ایجاد تفرقه و اختلاف در میان ملت های تابع ادیان الهی وجود داشته اقدام به ترور در یک نشریه فرانسوی کردند.

 

وی با بیان این که آن چه در این مسأله مهم بوده اقدامات بعد از حادثه است، بیان داشت: مسیحیان که در انتظار احترام به پیامبران توحیدی بودند به ناگاه متوجه اهانت همان نشریه به پیامبر اسلام درگستره آماری بسیار وسیع شده اند.

 

امام جمعه محمودآباد با اشاره به این که جای تأسف دارد که سران کشورهای غربی به عنوان آزادی بیان از این اقدام موهن دفاع کرده و جنگ روانی بر علیه آیین اسلام راه انداختند، ادامه داد: سران کشورهای غربی چهره های تاریک و خشن از اسلام  تبلیغ می کنند و با وقاحت تمام به جای پذیرش جنایت ها و سوء عملکردشان به جان اسلام عزیز تیرهای زهرآگین خود را نشانه رفته اند.

 

وی با تاکید بر این که حضرت محمد(ص) مظهر رحمت و مهربانی است، بیان داشت: آن چه مشاهده می شود این بوده که هر روز بر عظمت پیامبر اکرم افزوده شده و دین مبین اسلام در حال گسترش است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که غزه نماد مظلومیت، غربت و تنهایی یک ملت است، گفت: این ملت ایستادگی خود را با مظلومیت در دفاع از غیرت دینی و همبستگی ملی به رخ جهانیان کشیده است.

 

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مردم این کشور تنها با امید به عاطفه و انگیزه های دینی به جنگ قساوت، سنگدلی، تجاوز و خیانت دولت ها و سران بساری از کشورهای اسلامی رفتند.

 

امام جمعه محمودآباد افزود: این مردم در اوج محاصره سرما و گرما در چادرها و خانه های تخریب شده به امید آینده ای روشن و امیدوار به فضل الهی روزگار خود را سپری می کنند که باید اهتمام ارزنده ای در راستای حمایت از این مردم مظلوم وجود داشته باشد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان این که سران کشورهای غربی حقوق بشر را در راستای تأمین منافع و اهداف خود می دانند، گفت: این در حالی است که برای کشته شدن عده ای در یک اقدام مشکوک در فرانسه گوش فلک را کر کرده و صاحب منصبان دنیا راهپیمایی وحدت و همدلی برگزار می کنند./1314/ت302/ب1

ارسال نظرات