۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۲۴۱۷۲۵
نماینده ولی فقیه در کردستان:

دشمنان از ترویج روزافزون آموزه‌های اسلامی به هراس افتاده‌اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: پیامبر(ص) محور اشتراک همه مذاهب اسلامی و فخر بشریت است، اهانت به ساحت مقدس رسول‌‌الله(ص) هیچ خدشه‌ای به جایگاه والای ایشان وارد نخواهد کرد و بار دیگر حقانیت رسول‌الله(ص) و دین مبین اسلام را برای جهانیان نمایان می‌کند.
حجت‌الاسلام و المسلمين سيد محمد حسيني شاهرودي نماينده ولي فقيه در استان کردستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در منطقه غرب، حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان، امروز در تجمع اعتراض آمیز علما و روحانیان که در مرکز بزرگ اسلامی شهر سنندج برگزار شد، بیان کرد: بدون شک دشمنان اسلام بر اساس بغض و کینه‌ای که از ترویج روزافزون آموزه‌های اسلامی و مکتب رسول‌الله(ص) دارند به هراس افتاده و از همین رو دست به اهانت و اقدامات هتاکانه می‌زنند.


وی در ادامه گفت: غربی‌ها در مادیات و امیال حیوانی خویش غرق شده‌اند و بدون شک با آیین پیامبران الهی نظیر حضرت موسی(ع) و حضرت عیسی(ع) فاصله دارند، تمام کتب آسمانی بشارت رسول خاتم(ص) را داده‌اند و اگر این افراد در کشورهای غربی به کتاب‌های آسمانی خود نیز مراجعه کنند دیگر به خود اجازه نمی‌دهند که این گستاخی‌ها را انجام دهند.


نماینده ولی فقیه در کردستان خاطرنشان کرد: پیامبر(ص) محور اشتراک همه مذاهب اسلامی و فخر بشریت است، اهانت به ساحت مقدس رسول‌‌الله(ص) هیچ خدشه‌ای به جایگاه والای ایشان وارد نخواهد کرد و بار دیگر حقانیت رسول‌الله(ص) و دین مبین اسلام را برای جهانیان نمایان می‌کند.


وی تصریح کرد: این اهانت‌ها و هتاکی‌ها در راستای تکمیل پروژه اسلام‌هراسی دشمنان اسلام بوده و شیعه‌های لندنی و سنی‌های آمریکایی نیز که با این موج‌های هتاکانه همراه شده‌اند بدون شک دشمن مسلمانان و مزدور هستند.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی گفت: این اتفاقات سبب می شود تمام دنیا اسلام را بشناسند و زمینه جهانی شدن اسلام و وحدت و نزدیکی مسلمانان را فراهم کند، به فضل خداوند نتیجه این دست اعمال جاهلانه  سبب رغبت و آشنایی بیشتر مردم جهان به دین اسلام می شود.


وی با تأکید بر لزوم ایستادگی مسلمانان در مقابل توطئه های دشمن، افزود: مسلمانان برای همه انبیای الهی احترام ویژه‌ای قائل هستند و اهانت‌کنندگان به ساحت مقدس رسول الله(ص) را از دایره یهودیت و مسیحیت خارج می دانند.


حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی در ادامه سخنان خود به عشق و ارادت ویژه مردم کردستان به ساحت مقدس رسول‌الله(ص) اشاره کرد و گفت: اهانت به ساحت رسول خاتم(ص) از سوی رسانه‌های غربی دل مردم کردستان و همه مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرده است و با حفظ وحدت و انسجام خویش آماده مقابله با هرگونه توطئه دشمنان هستیم.

 

گفتنی است، در این تجمع که با حضور علمای شیعه و سنی کردستان برگزار شد، بیانیه ای در راستای محکومیت این اقدام موهن کشورهای غربی به ویژه نشریه فرانسوی قرائت شد./967/پ202/ب6

ارسال نظرات