۰۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۲۴۲۰۸۴

تجمع طلاب و روحانیان بوشهر در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام

خبرگزاری رسا ـ در پی هتک حرمت صورت گرفته از سوی نشریه فرانسوی نسبت به ساحت مقدس پیامبر اسلام، طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) و مردم متدین بوشهر تجمع اعتراض آمیزی را در محکومیت این اقدام برگزار کردند.
تجمع بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، در پی هتک حرمت صورت گرفته از سوی نشریه فرانسوی نسبت به ساحت مقدس پیامبر اسلام، پیش از ظهر امروز طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر، روحانیان و مردم متدین بوشهر تجمع اعتراض آمیزی را در محکومیت این اقدام برگزار کردند.

 

در این تجمع که با حضور آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر از ساعت 11 در محل مدرسه علمیه امام خمینی(ره) بوشهر آغاز شد طلاب، روحانیان و مردم متدین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فرانسه، مرگ بر منافق مرگ بر سازشگر،  لبیک یا محمد(ص) و لبیک یا رسول الله اهانت به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

 

تجمع کنندگان با در دست داشتن پوسترهایی که در آن عنوان «عشاق محمد» و «من به عشق محمد زنده ام» نوشته شده بود اعتراض خود را به این اقدام پلید روزنامه فرانسوی نشان دادند.

 

حضور خواهران متدین بوشهر نیز در این تجمع و فریاد اعتراض آمیز آنها از دیگر نکات قابل توجه بود. همچنین در این بین حضور افراد خردسالی نیز به چشم می خورد که پوسترهای «عشاق محمد» در دست داشتند.

 

بر اساس این گزارش در این تجمع حجت الاسلام رضا خدری مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با محکومیت سکوت جوامع بین‌المللی نسبت به این اقدام ضد بشری گفت: چنین اقدام توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر خوبی‌ها در قاموس هیچ دیپلماسی نمی‌گنجد.

 

همچنین آیت الله صفایی بوشهری با دست گرفتن یکی از پوسترهای عشاق محمد صحنه ای زیبا را در محکومیت توهین به پیامبر اسلام نشان داد.

 

حضور عکاسان و خبرنگاران سایت ها و خبرگزاری ها و نیز صدا و سیما برای پوشش رسانه ای این تجمع از دیگر نکات بارز این مراسم بود.

 

به گزارش رسا، در پایان این مراسم نیز بیانیه مدیریت حوزه های علمیه کشور در محکومیت توهین به پیامبر اسلام از سوی یکی از روحانیان بوشهر قرائت شد./833/پ202/ب4

ارسال نظرات