۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۴۲۴۱۱
آیت‌الله طباطبایی‌نژاد:

وحدت مسلمین بهترین وسیله برای مقابله با اسلام‌ستیزی غرب است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اصفهان ضمن محکوم کردن اهانت غرب به پیامبر(ص)، گفت: جنایت‌های بسیاری در دنیا انجام می‌شود و باید بدانیم که همه دنیا کفر در برابر اسلام قیام کرده است و ما باید وحدت خود را با خود و در میان بقیه مسلمانان بیشتر بکنیم.
آيت الله طباطبايي نژاد، نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه که در میدان امام(ره) برگزار شد با محکوم کردن توهین به پیامبر(ص) در فرانسه گفت: آنان کشور خود را مهد آزادی می‌دانند و توهین به اعتقادات را هم جزو آزادی می‌دانند.

 

وی افزود: همین که کسی در فرانسه چادر و روسری به سر کرد، جلوی آن را می‌گیرند و آمریکا از این جریان حمایت کرد، حادثه تروریستی که آن را به حساب اسلام گذاشتند، بهانه‌ای بیش نبود.

 

امام جمعه اصفهان ادامه داد: کاریکاتوری علیه پیامبر در روی جلد در نشریه شارلی ابدو طراحی کردند و در تیراژ بالا در جهان توزیع کردند، آن هم به خاطر کار داعش که بارها علما گفته‌اند که اینان از اسلام نیستند، پیامبر(ص) برای ما بسیار عزیز و بزرگوار است و تحمل توهین به آن بزرگوار را نداریم.

 

وی خاطرنشان کرد: ما معتقد هستیم این توهین‌ها هیچ لطمه‌ای به پیامبر(ص) و به اسلام نمی‌زند، خداوند در سوره شرح وعده داده است که نام پیامبر(ص) را در بلندا قرار می‌دهد و این عمل سبب رشد اسلام می‌شود، همان طور که صدام با جنگ هشت ساله کاری کرد که ایران در جهان سربلند شود.

 

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به حمله ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به سوریه و شهادت تعدادی از سربازان مقاومت و سردار الله دادی که برای مشاوره به سوریه رفته بودند، خاطرنشان کرد: این‌ها از نظر آمریکا عمل تروریستی نیست اما می‌گویند رژیم صهیونیستی دارد از خودش دفاع می‌کند، این‌ها منافقان را هم از گروه ترور حذف کردند.

 

وی بیان کرد: جنایت‌های بسیاری در دنیا انجام می‌شود و باید بدانیم که همه دنیا کفر در برابر اسلام قیام کرده است و ما باید وحدت خود را با خود و در میان بقیه مسلمانان بیشتر بکنیم.

 

آمریکا، فرانسه وا نگلیس همه جیره‌خوارهای اسرائیل هستند

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان گفت: مطئمن باشیم که همان طور که خداوند فرموده هیچ گونه این توطئه‌ها به ما ضرر نمی‌زند به شرطی که صبر و تقوا داشته باشیم، خداوند مکر آنان را نقش بر آب خواهد کرد و سربلندی از آن کسانی است که در برابر دشمنان اسلام مقاومت می‌کند.

 

وی ادامه داد: باید علیه فرانسه شعار بدهیم و همه این‌ها تحت شیطنت‌های صهیونیزم که سرطانی برای منطقه و عالم است، آمریکا، انگلیس آلمان و فرانسه همه جیره‌خوارهای رژیم صهیونیستی هستند و با پولدارهای یهود زندگی می‌کنند و زندگی‌شان هم بر آن پایه می‌گردد که امیدواریم خداوند دست پلیدشان را از سر مسلمانان قطع کند.

 

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به زبان انگلیسی برای جوانان آمریکا و سایر کشورهای غربی در شبکه‌های مجازی فرستادند، اظهار کرد: بسیاری از جوانان این نامه را می‌خوانند و مضمون کلی این نامه این بود که به جوانان می‌گفت خودتان بیایید اسلام را بشناسید و گوش به حرف سردمدارانتان ندهید.

 

وی تأکید کرد: اسلام دین ترس نیست و دین محبت است،‌ امیدواریم که خدای متعال با راهنمایی‌های رهبر انقلاب که رهبر تمام دنیا هستند مردم بیدار شوند و جهان برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده شود.

 

وی با اشاره به فرارسیدن ماه بهمن آن را ماه مبارکی خواند و ابراز کرد: این ماه برای همه خاطره است، خاطرات بسیار زیبا و گاه تلخی در این ماه است، چهارم بهمن‌ماه اشغال نظامی فرودگاه مهر‌آباد توسط شاپور بختیار برای جلوگیری از ورود امام به ایران بود.

 

تظاهرات مردم اصفهان علیه نشریه فرانسوی

نماینده ولی‌فقیه در استان اصفهان ادامه داد: در ششم بهمن‌ماه برای جلوگیری از ورود امام(ره) به ایران تحصن کردند، در دوازدهم بهمن ورود حضرت امام(ره) به کشور ایران و استقبال عجیب و ده دوازده میلیونی بود، 19 بهمن حرکت خوب نیروهای ارتشی است.

 

وی با اشاره به سالروز حماسه مردم آمل خاطرنشان کرد: کمونیست‌ها مدت‌ها در کوه زندگی می‌کردند تا مردم آمل را آماده کنند و به این فکر که شمال ایران را بهتر می‌توانند رام خود بکنند، همان فکری که برای غرب در ماجرای مرصاد داشتند.

 

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: کمونیست‌ها به آمل حمله کردند و حیف است که این حماسه فراموش شود، شهر آمل در آن زمان به شهر هزارسنگر معروف شد، آنان همه را شکست دادند به همه فهماندند که خیال باطل در سرتان نباشد، ملت ایران برای چیزهای جزئی دینشان را از دست نمی‌دهد.

 

وی با اشاره به حکمتی از امام حسن عسکری(ع) افزود: امام یازدهم می‌فرمایند اگر می‌خواهید به آداب مؤدب شوید تنها یک کار را انجام دهید و آن این است که اجتناب کنید از انجام کاری که دیگران از آن بدشان می‌آیند، کم‌کاری، گران‌فروشی، دروغ گفتن از نمونه کارهایی است که انسان از آن بدش می‌آید.

 

گفتنی است پس از پایان نماز جمعه مردم خداجوی و مؤمن اصفهان با سردادن شعارهایی همچون «لبیک یا رسول الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر فرانسه»، «فرانسه و انگلیس تحت سلطه صهیونیسم» و با تظاهرات از جلوی امارت عالی قاپو تا ابتدای خیابان حافظ اقدام این نشریه هتاک فرانسوی را محکوم کردند./914/پ201/ج

ارسال نظرات